Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Enkel/Billig trimming av Peugeot 206?

Scoob911

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var egentlig det jeg tenkte :p

Men ville bare være helt sikker i tilfelle det fantes noen enkle småting som hadde noe å si ;)

En venn av meg fikk flere hk på snøscootern sin ved å sette på nye eksospotte eller noe, også noen andre småting. Så tenkte det kanskje var noe av det samme på biler.

Lenke til kommentar
Jeg anbefalte ikke å kjøpe en Peugeot med 75 hk i kjøpstråden din. Har du også funnet ut at det er grusomt lite moro allerede?

Hehe, nei egentlig ikke. Er så morsomt så å ha bil i det hele tatt :p

Morsomt på glatta er det også (nå som jeg har blitt bedre med brekket) ;)

Satt egentlig å så på litt styling og sånt, siden jeg endte opp med en 99-mod. Tenkte jeg kunne gjøre noen småting for å få den til å se litt bedre ut uten å style den stygt. Også kom jeg over masse trimmedeler samtidig, så da fløyt tankene mine over på evt trimming.

Men ser nå at det er lite vits ;)

Lenke til kommentar
Var egentlig det jeg tenkte :p

Men ville bare være helt sikker i tilfelle det fantes noen enkle småting som hadde noe å si ;)

En venn av meg fikk flere hk på snøscootern sin ved å sette på nye eksospotte eller noe, også noen andre småting. Så tenkte det kanskje var noe av det samme på biler.

Nå kan ikke en bil og en snøscooter sammenlignes heller, er ganskle forskjellige motorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...