4588pkdkrikue5c Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei, Eg treng litt hjelp no. Er det mogleg med PHP å berre oppdatere eit include ledd av gongen? Det eg treng det til er ein nettradio som skal oppdatere sanginformasjon utan å laste avspillaren på nytt (noko som vil lage eit hakk, og vil føre til ny buffring). Kan vere grett å vite at me nyttar flash til avspilling, og ikkje media player. Kva bør eg gjere? Eg tenkte først javascript og eventuelt frames, men eg kan fint lite om det, og dessuten vil eg helst unngå frames, vil eg ikkje? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det har i praksis ingenting med PHP i seg selv å gjøre. Javascript (ajax) er veien å gå, ta en kikk på ajax-kapittelet i dokumentasjonen til f.eks. Prototype eller jQuery, så er du godt i gang. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Kan du hjelpe meg litt - har du nokon lenker? Eg forstår så lite av det - mykje å sette seg inn i om eg kan grunnleggande PHP? Såg såvidt over noko liknande men forstod som nemnt lite.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå