Gå til innhold

BK: Englevakt og fakkelshow

si

Anbefalte innlegg

Noen flere bilder fra Bath.

Ingen av disse er egentlig teknisk gode, de var litt uskarpe begge to. Jeg har nå prøvd å gjøre mest mulig ut av dem.

Fikk ikke knipset mer enn tre ganger før dama pakket sammen faklene sine og gikk. Liker selv skyggen på dama, samt posituren hennes. At fakkellyset ikke er så spennende, får heller være.

post-135133-1234720961_thumb.jpg

Dette bidet kunne jeg ikke ta med blits, og måtte holde kamera litt klønete for å få englene på riktig plass i buen. Liker kremfargene her, og symmetrien.

post-135133-1234720951_thumb.jpg

si

edit: Ops, feil bilder! Nå er de små og hendige.

Endret av si
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Ser at du la inn dette kl. 19:00, altså ved det tidspunket som dagsrevyen starter. I nevnte revy var det et innslag der parolen var "Vota si". Har du en finger med i spillet her?

Forøvrig var uskarpheten mest plagsom på englebildet. Fakkelbildet synes jeg har et større potensiale, aksentuert ved gjerdet, de to lampene og det varme lyset. Her forstyrrer vinduet litt bl.a. fordi maleriet innenfor har fått rammen kuttet av, og det samme er toppen av vinduet.

Uten de nevnte forstyrrelsene synes jeg fakkelbildet var ganske stemningsfullt, med et avdempet actionpreg.

Lenke til kommentar

Det fakkelbilde ditt er fantastisk! Det har mystikk i seg. De varme fargene passer så utrolig godt. Hatten gjør det hele komplett. Fra min side på du 10/10 poeng for det bilde!

Bildet av englene synes jeg desverre ikke noe serlig om. Å ta bilder av kunst er ikke helt noe jeg forstår meg på. Men det er nå meg. Når det tekniske ikke helt sitter så er det dessverre ikke noe som vekker min entusiasme.

Håper jeg ikke var for slem i kommentaren av det siste bilde, men fakkelbilde skal du være veldig fornøyd med!

Eirik :)

Lenke til kommentar
Hmm. Ser at du la inn dette kl. 19:00, altså ved det tidspunket som dagsrevyen starter. I nevnte revy var det et innslag der parolen var "Vota si". Har du en finger med i spillet her?
ja, jeg er aktiv i mange slags forum jeg, skal jeg si deg :p

Ejrik: Du er ikke slem i det hele tatt, såpass må man tåle. Det er jo egentlig ikke de "perfekte" bildene som er mest interessante å legge ut heller (i den grad jeg har noen av dem, da). Det er dem jeg er usikker på det er nyttig å få andres kommentarer til. Jeg var usikker på begge disse, artig at dere likte fakkelbildet! Jeg likte det selv, men var litt usikker på om det var for teknisk grumsete (jeg er ikke så flink til å se sånt).

Veldig effektfullt med såpass lang eksponering og mørkt bilde.
Må innrømme at eksponeringen ble litt på måfå her, siden jeg hadde ganske få sekunder på meg. Så hvis det funket så bra, er det i såfall litt art by accident. Men etterbehandlingen er jo ikke helt på måfå, da. Prøvde å utnytte det i utgangspunktet uskarpe preget til et litt "glødende" og mystisk uttrykk. Kjekt at du likte det!

Takk for kommentarer, alle tre:)

-si

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...