si Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Noen flere bilder fra Bath. Ingen av disse er egentlig teknisk gode, de var litt uskarpe begge to. Jeg har nå prøvd å gjøre mest mulig ut av dem. Fikk ikke knipset mer enn tre ganger før dama pakket sammen faklene sine og gikk. Liker selv skyggen på dama, samt posituren hennes. At fakkellyset ikke er så spennende, får heller være. Dette bidet kunne jeg ikke ta med blits, og måtte holde kamera litt klønete for å få englene på riktig plass i buen. Liker kremfargene her, og symmetrien. si edit: Ops, feil bilder! Nå er de små og hendige. Endret 15. februar 2009 av si Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hmm. Ser at du la inn dette kl. 19:00, altså ved det tidspunket som dagsrevyen starter. I nevnte revy var det et innslag der parolen var "Vota si". Har du en finger med i spillet her? Forøvrig var uskarpheten mest plagsom på englebildet. Fakkelbildet synes jeg har et større potensiale, aksentuert ved gjerdet, de to lampene og det varme lyset. Her forstyrrer vinduet litt bl.a. fordi maleriet innenfor har fått rammen kuttet av, og det samme er toppen av vinduet. Uten de nevnte forstyrrelsene synes jeg fakkelbildet var ganske stemningsfullt, med et avdempet actionpreg. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det fakkelbilde ditt er fantastisk! Det har mystikk i seg. De varme fargene passer så utrolig godt. Hatten gjør det hele komplett. Fra min side på du 10/10 poeng for det bilde! Bildet av englene synes jeg desverre ikke noe serlig om. Å ta bilder av kunst er ikke helt noe jeg forstår meg på. Men det er nå meg. Når det tekniske ikke helt sitter så er det dessverre ikke noe som vekker min entusiasme. Håper jeg ikke var for slem i kommentaren av det siste bilde, men fakkelbilde skal du være veldig fornøyd med! Eirik Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja fakkelbildet var utrolig tøft. Veldig effektfullt med såpass lang eksponering og mørkt bilde. Liker! Lenke til kommentar
si Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Hmm. Ser at du la inn dette kl. 19:00, altså ved det tidspunket som dagsrevyen starter. I nevnte revy var det et innslag der parolen var "Vota si". Har du en finger med i spillet her? ja, jeg er aktiv i mange slags forum jeg, skal jeg si deg Ejrik: Du er ikke slem i det hele tatt, såpass må man tåle. Det er jo egentlig ikke de "perfekte" bildene som er mest interessante å legge ut heller (i den grad jeg har noen av dem, da). Det er dem jeg er usikker på det er nyttig å få andres kommentarer til. Jeg var usikker på begge disse, artig at dere likte fakkelbildet! Jeg likte det selv, men var litt usikker på om det var for teknisk grumsete (jeg er ikke så flink til å se sånt). Veldig effektfullt med såpass lang eksponering og mørkt bilde. Må innrømme at eksponeringen ble litt på måfå her, siden jeg hadde ganske få sekunder på meg. Så hvis det funket så bra, er det i såfall litt art by accident. Men etterbehandlingen er jo ikke helt på måfå, da. Prøvde å utnytte det i utgangspunktet uskarpe preget til et litt "glødende" og mystisk uttrykk. Kjekt at du likte det! Takk for kommentarer, alle tre:) -si Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Bilde nr. 1 likte jeg godt. Spennende farger, og mye dramatikk. Gjør ikke så mye at det ikke er teknisk perfekt. Motivet veier opp for det. Bilde 2 velger jeg å droppe. Ga meg ikke noe særlig desverre. Lenke til kommentar
si Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg blir mer og mer enig med dere, mhp begge bildene. Takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå