Sitronsaft Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Har alltid hatt litt spesielle tenner, men har ikke vært noe kjemperart med dem, og jeg har vært strålende fornøyd hele tiden. Men det viser seg altså at de skraper på hverandre, noe som må slutte. Derfor skal jeg om ca. 1 måned få regulering. Jeg føler dette bokstavelig talt vil ødelegge hele mitt utseendet, og jeg kan bare glemme å få meg en kjæreste f.eks. i denne perioden. Hvordan er folks erfaringer med regulering? Tror jeg skal få i alle fall oppe, kanskje også nede, i tja 1 til maks 1,5 år tror jeg det var tannlegen sa. Fins det håp for meg? Hvor jævlig er det egentlig? Endret 18. juli 2011 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan hende du ikke trenger å ha reguleringen så lenge, jeg skulle ha i 2 år, men hadde bare i 11 måneder Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 og jeg kan bare glemme å få meg en kjæreste f.eks. i denne perioden. Ja, med den holdningen får du neppe kjæreste. 2 Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Nei, alt håp er definitivt ute. Kjøp deg et 2-års-abonnement av WoW. Endret 15. februar 2009 av Angeleno 4 Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Så, så, det høres nok verre ut enn det det er. Du er heldig om det er bare ett år, tiden går nok fort skal du se. Kjæreste trenger du ikke før du er 25 uansett. Endret 15. februar 2009 av RainbowLady Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Forstår ikke hvorfor folk blir helt fra seg Synes regulering er søtt jeg Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg er 16 år, går vg1. Har alltid hatt litt spesielle tenner, men har ikke vært noe kjemperart med dem, og jeg har vært strålende fornøyd hele tiden. Men det viser seg altså at de skraper på hverandre, noe som må slutte. Derfor skal jeg om ca. 1 måned få regulering. Jeg føler dette bokstavelig talt vil ødelegge hele mitt utseendet, og jeg kan bare glemme å få meg en kjæreste f.eks. i denne perioden. Hvordan er folks erfaringer med regulering? Tror jeg skal få i alle fall oppe, kanskje også nede, i tja 1 til maks 1,5 år tror jeg det var tannlegen sa. Fins det håp for meg? Hvor jævlig er det egentlig? Den makstiden er aldri riktig. Det eneste dumme med regulering er at man ikke smiler som før med da man gjerne skjuler tennene sine, dette gjelder ennå for min del selv om jeg er rimelig fornøyd med sluttresultatet. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 For et ironisk navn trådstarter har. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 For en dum kommentar fyren over meg har 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 det er ikke noe problem å ha regulering å kunne få seg dame, bare ikke få deg dame som har regulering sjøl det kan lett bli så man setter seg sammen. jeg har brukt forskjellige typer regulering siden jeg gikk i 4. klasse på barneskolen og nå er jeg snart ferdig med vidregående og bruker det enda og jeg har ikke hatt noen problemer med det, om du er heldig så får du bøyle bak fortennene det har jeg nå. det er litt ekkelt å snakke med men det vises jo ikke eller noe sånnt Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 For en dum kommentar fyren over meg har Ja, men der ble han ikke den eneste. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det vil jeg ikke si. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 For et ironisk navn trådstarter har. Fantastisk. hahahaha Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Folkens, folkens, ikke bli helt OT! For et ironisk navn trådstarter har. Fantastisk. hahahaha Ja, jeg tenkte folk ville reagere på dette. Men navnet skyldes at jeg har begynt å trene og har begynt et nytt liv på den måten! Reguleringen vil bli en "minor" set-back.. Endret 18. juli 2011 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 bare ikke få deg dame som har regulering sjøl det kan lett bli så man setter seg sammen. Hvorfor skulle de sette seg sammen? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Det finnes jo et såkalt "usynlig" alternativ kalt Invisalign. Hvor lett det er å få tak i her til lands er jeg heller usikker på. edit: Hun på Youtube viser hvordan resultatet blir fra måned til måned. Endret 16. februar 2009 av v3g4rd Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) om du er heldig så får du bøyle bak fortennene det har jeg nå. det er litt ekkelt å snakke med men det vises jo ikke eller noe sånnt Jeg skal få sånn ting som festet på tennene, på forsiden... The worst kind? å ha klosser forran på tennene er ikke det værste, du får slike greier som festes inne i kjeften og så må man gå med ei sæle bak hodet, da starter vi å snakke om ille. men klosser på tenna er ikke så ekstremt ille. men husk å ta med deg en liten tannkost eller liknende på skolen, det hjelper veldig lite når man har ei halv skive med leverpostei hengende fast i tenna etter å ha spist og jeg har sett at man får i hvite klosser slik at det ikke vises like godt men reguleringa er bare en liten bagatell, tro meg! det er i de aller flestes tilfelle snakk om at man går med reguleringa i et års tid +kanskje et år med gane. og når man er ferdig med reguleringa så er jo tenna plasert som på en perlerad ;P Endret 16. februar 2009 av weebl Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Satser på å skaffe meg hvite/gjennomsiktige klosser da, så de ikke synes så veldig. Leste om det på en tråd på et annet forum, der var problemet smerten som klossene forårsaket. Så det blir enda et problem.. Skal jo trekke to tenner først også Men men, jeg får vel bokstavelig talt bite det i meg og gjøre det beste ut av det. Har ikke egentlig noe valg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 fins folk med fetisj for regis/nsb osv Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg skal få sånn ting som festet på tennene, på forsiden... The worst kind? Nope, the best. Da får du dem av fortere, bedre resultat, og lettere og holde ren. Helt j*vlig med slike greier oppi kjeften, bak tennene osv. Det skal nok gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå