Shadowxx Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hei. Jeg har en gamecube. Den fuker ikke, cd går ikke rundt etter eg har lukket lokket på den. eg satte spillet i med loggoen opp sp lukket eg lokket så sartet eg gc vanta ca 10 min oppnet lokket og cd sto i samme stiling som den var. håper noen gir meg raske svar. -- Gin-Shadow English Hi. I have a gamecube. The fuker no, cd is not around after I've closed the lid on it. I liked the game in the loggoen up sp I closed the lid so delicate I Vanta gc ca 10 min achieve the lid and the cd was in the same stiling as it was. hope someone gives me quick answers. - Gin-Shadow Endret 15. februar 2009 av Shadowxx Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) lovely engelsk :!: Google translate? Uansett, dette tror jeg er et problem flere har. Anbefaler deg å sende en e-mail til nintendo, dette kan du vel reklamere på inntil fem år? endret: Er ikke sikker på reklamasjonstid Endret 15. februar 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg synes du burde fjerne oversettelsen din til engelsk. Om jeg hadde vært engelsk, hadde ikke jeg skjønt så mye av hva som står der. Jeg prøver ikke å være frekk, men jeg sier ifra som et godt tips, slik at du kan slette det før noen andre tullinger kommer og leser det og plager deg. Men når det gjelder problemet ditt med GC, så kan jeg ikke hjelpe deg, dessverre. Det har aldri skjedd med min GC før, så der har jeg ingen erfaring. Endret 19. februar 2009 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har faktisk akkurat det samme problemet med min gamecube, utrolig rart, for det oppstod først nå i forrige uke. Ingen som har hørt om noen løsning? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ikke prøv å oversett dårlig nynorsk til engelsk Send mail til nintendo du Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 raskt søk på google sier at enten er Cd spinnings motoren ødelagt, eller laseren. prøv og rengjør med en qtip eller lignende og vann/rengjørings alkohol. hvis det ikke fungerer bytt ut motoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå