ExhalE Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Har ganske mye klatt med hardiskene mine.. 120gb WD - ikke raid C: 5gb D: 55gb E: 105gb F: 55gb Problemet er at når jeg går inn på min datamaskin så står det at det er f.eks at det er 100 mb igjen på en av partisjonene men når jeg går inn på den og drar over alle filene og sjekker har jeg faktisk 5 gb ledig. Dette plager mye siden jeg laster ned ganske mye musik, og jeg trenger all den plassen jeg kan få tak i. Jeg har forsøkt å formatere partisjonen, og lagt inn winXP på nytt, men ingenting hjelper. Og det er faktisk filer jeg ikke får sletta på hardisken, har rebooted har gått ut av alle programer o.l du kan gå ut av, men det står forsatt at fila blir brukt. Hva skal jeg gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Sjekka om du har noe i papirkurven/recycled? Lenke til kommentar
ExhalE Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 ...og lagt inn winXP på nytt nei, det er ikke papirkurven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå