HeadShot2k Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Heisann! Skal i april til miami.. Og det betyr 9 timers flyreise fra gardermoen - New York med continental airlines.. Det jeg lurer på er om det er noen form for strøm uttak i flyene? Hadde vært fint og kunne brukt laptopen hele veien nedover! Har fått plass ved nødutgang, hørt at det er kontakt der, stemmer det ? Evt kan man få kjøpt batteri som varer lengere ? ha ren HPDV71030 Tusen takk! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Akkurat det om flyene hvet jeg ikke, men hør med fly selskapet. Meiner HP har et "super batteri" som gir 11timer batteritid, det er nok tingen Lenke til kommentar
HeadShot2k Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Akkurat det om flyene hvet jeg ikke, men hør med fly selskapet. Meiner HP har et "super batteri" som gir 11timer batteritid, det er nok tingen Får gjøre det.. =) oj, det batteriet hadde vært noe.. Sikker sviiin dyrt! hehe.. Får sjekke litt rundt ang det da.. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg vet ikke om dette vil hjelpe deg, men du kan jo ta en titt på denne siden. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Continental har In-seat Power i alle seter på Boeing 757-200. Er vel den flytypen som blir brukt Oslo-New York. Må trolig ha en adapter om du har norsk jordet plugg. Du kan også "modde" en to-polet aparatledning med europlugg slik at den passer i din lader. https://www.continental.com/web/en-US/conte...CC6120701912E8E Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Her har du oversikt over setene i en 757-200. For dem som lurer, så heter siden Seat Guru. Endret 15. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå