Akidon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 What to do? Er lei av å sitte på dataen og se på tv. Noen forslag som ikke går ut på å gå ut i regnet å bli våt? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ei presskanne med kaffi, fyr i omnen og ei god bok! Eg plar handla heim litt gode råvarer til søndagen, for å laga meg nokre frekke smørbrød. Har lese eindel mafiabøker i det siste, så det har vorte mykje Bruschetta i det siste, berre for at det skal stå i stil. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Sitte å tenke på hva du skal i sommerferien, se for deg nyte solen istedet for dette dritt været av snø og kulde! JEG BLIR SUR! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 bestill hove billetter selv om prisen økte med det dobbelte siden sist uke Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Søndager suger ballesaft..Noen som er med å prøve å få til å ha to lørdager istedenfor lørdag og søndag? Hadde vært genialt.. Alle elsker lørdager Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det var en god idé, S0ppel, for det er jo på grunn av selve navnet "søndag" at folk ikke liker søndager. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Sitte å tenke på hva du skal i sommerferien, se for deg nyte solen istedet for dette dritt været av snø og kulde! JEG BLIR SUR! Dette hjelper ikke akkurat meg nå. Den siste halvtimen har jeg sittet spilt pasitetris på jippii med en kompis. So dear sirs, we need help. Help from the international society. I beg you, we are desperate! Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hadde en gøy søndag for en gangs skyld, jeg var i trekket Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det var en god idé, S0ppel, for det er jo på grunn av selve navnet "søndag" at folk ikke liker søndager. No tenker du smålig.. Vi skal gjøre søndagen prikk lik lørdagen.. Søndagen skal bli den store feste dagen og alt skal være åpent.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Og hvordan skal søndag bli den store festedagen? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hysj, det heter ikke "forbidden word" det heter lørdag II, you follow me? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, alle er nok med å feste siden vi bytter navn på søndag. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nei, vi bytter alt på lørdag II..Poenget er at den skal være HELT lik som lørdag.. Du skjønner ikke en dritt du! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Folk liker ofte lørdager fordi det er fri dagen etter. Derfor må det være fri på mandag for at søndag skal være helt lik som lørdag, og sånn fortsetter det. Men lykke til. Lenke til kommentar
evn Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Røyka sokker eller? For at Lørdag skal være lørdag må dagen etter være fri, ergo må mandagen være en fridag (søndag)-....- Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Eller bare vi gjør sånn at alle dager blir lørdag og vi forsetter i en jævlig trist sirkel? Faen jeg hater søndager NÅÅÅÅ! Natta Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Blir nesten provosert av folk som kjeder seg..... En dag kommer dere til å svane det å ha muligheten til å kjede seg på en søndag. Med små unger i huset og kjerring, så savner du hvert minste minutt hvor du kan sitte og glo tomt ut i luften uten noe som står uoppgjort/venter på deg...Eller unger som henger på deg som igler og suger ut all energien din.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 I dag er det mandag og ingen kjeder seg lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg