norway Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Til tider har jeg ingen problem med å koble til , men av og til (som nå) får jeg connection refused.... Hvorfor? Og hva er LowID ? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 LowID er det samme som Passive i DC nettverket. Dvs du sitter bak en brannmur el.l. og må åpne noen porter for å få HighID. Ulempen er at du kun kan connecte til de som har HighID, men ikke de med LowID. Har du Nextgentel linje? Lenke til kommentar
norway Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Ja ,det har jeg.... Og jeg vett at jeg ikke sitter bak en braannmur.... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Sjekk ut Relativt.net for en guide i hvordan åpne porter i routeren fra NGT. Hvis du ser her så kan du finne ut hvilke porter du må åpne for å få HighID. Lenke til kommentar
norway Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Takk , skal se hva jeg får til!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Eg sitte bak et netopia ADSL modem og eg (meine) eg e ein High ID user hakke gjort driten utenom å konfigruere litt på norton firewallen min slik at den gjøre port 4662 tilgjenelig. Edonkey2000 rule heilt vilt og du finne mange ting som du ikje finne på kazaa.Uplodinga e konstant på!! Men for guds skyld Se å kom dere på shareaza Vi trenger MASSE NYE brukere Shareaza finner du på www.shareaza.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå