Pc96 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hei!! Jeg lurer på om den versjonen av windows xp som folk bruker til acer aspire one, den samme som den som er på vanlige pc-er og i butikken. Det vil si at om jeg kobler ekstern cd brenner/leser og putter en vanlig windows xp cd i kan jeg boote det på acer aspire one?? Det er det jeg lurer på. Takk Endret 15. februar 2009 av Pc96 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det vil nok gå helt uproblematisk. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, er ingen problemer med det. Men vis du har A110 så vil jeg anbefale deg å "strippe" xp, vis ikke tar det stor plass og går treigt. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Viss jeg installerer xp og fjerner alle slike farger sånn att det blir likt utseende som på w98, vil det gå ganske bra da?? Liker ikke linux helt jeg, program, kodeker og alt slikt styr. Om det er noen annen windows løsning så, "forminsket" vista eller no?? Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Eneste problemet du vil få er at ssd disken henger ofte. Virker som den rett og slett er for treg for windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå