Olaen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har en Multicom IFL90+ bærbar som er litt over 1 år gammel som ikke virker hvis jeg prøver å bruke den med kun strømkabel. Den bærbare virker helt fint med batteriet men det vil ikke lades opp hvis jeg plugger i strømkabelen. Prøver jeg å starte pcen med kun strømkabelen i blinker lampen på adapteret og pcen lager en lav klikkelyd en liten stund, men skrur seg ikke på. Eneste som skjer er at lampen for at pcen er på, eller får strøm når batteriet er i, lyser litt. Det samme skjer hvis jeg har batteriet i og prøver å lade det med pcen skrudd av. Da jeg koblet til strømmen etter at pcen var skrudd på ved å bruke batteriet begynte skjermen å blinke mellom forskjellige lysstyrke-nivåer, det kom ikke opp at pcen var koblet til strøm og batteriet begynte heller ikke å lades opp. Lampen på selve strømadapteret blinket uregelmessig akkurat som når jeg prøvde å bruke pcen uten batteri. Hvis adapteret står koblet til kontakten i veggen men ikke pcen så lyser lampen på adapteret sånn som det skal til vanlig. Har ikke noe annet strømadapter som jeg kan teste med, men får muligens tak i ett på mandag. Uansett lurer jeg på om det faktisk bare er adapteret som er ødelagt eller om det kan være noe med selve den bærbare som har sluttet å virke skikkelig? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hvis du har mulighet til å prøve med et annet strøm adapter, så vil du fort finne ut om det er noe galt med adapteret eller med ladeporten på laptopen. Uansett ville jeg ha ringt support hos Multicom eller forhandler og forklart saken. Dette vil dekkes av garanti fordi maskinen er mindre enn 2 år, så du betaler ingenting. Endret 15. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Olaen Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Det er strømadapteret som ikke virker som det skal. Har prøvd med et annet adapter og pcen virker helt fint med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå