Rubyred Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Var ute en tur i dag og syntes dette var spennende. Likte kontrasten mellom grå betong, og de sterke fargene. Ønsket å skape en spennende dybde, med mye detaljer. Fyr løs! Edit: Glemte exif. 24mm, f.11, 1/200 sek, iso 800. Endret 15. februar 2009 av Rubyred Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Synes du klarte det du sa du ville. Fine farger. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Takk for det. Har ikke justert noe. Kun konvertert fra RAW. Veldig intense farger. Var litt spent på om det kom frem på bildet. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Dette likte jeg! Nydelig jobb med dybde, da bare blikket forstetter å vandre lengre og lengre... Men tror likevel at hvis du hadde klonet vekk den gule brustoppa, hadde det blitt enda bedre. Men bra! Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Dette likte jeg! Nydelig jobb med dybde, da bare blikket forstetter å vandre lengre og lengre... Men tror likevel at hvis du hadde klonet vekk den gule brustoppa, hadde det blitt enda bedre. Men bra! Hyggelig å høre. Det er ikke en brusflaske, men en igjenglemt sprayboks. Syntes den hørte til i bildet. Legger ved et bilde av den. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 stilig bilde det også! Ja, den hører til bildet da, men når en ikke kan enkelt se det, blir det for meg liten vits i å ha den der... men bare min mening da Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Du har et poeng der. Lett å fjerne, men lar den ligge. Lar stort sett bildene være uredigert. Gir meg et kick de gangene jeg får til et bra bilde. Burde fjernet boksen når jeg tok bildet. En erfaring jeg lærer av. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Dette ble et blinkskudd, dette. Fargene kommer bra fram; bildet er muligens litt undereksponert, men det hjelper på (den litt dystre?) stemningen. Tom Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Hadde samme tanker, men bestemte meg for å la bildet være så mørkt. Ser i etterkant at det kunne være noe lysere, men ønsket å la bildet være mest mulig lik det var i foto-øyeblikket. Legger ved en lysere variant. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Fungerer bra det også; her ser du også lettere at det er en sprayboks som ligger der. Og det er jo ikke dumt. Tom Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Enig med sprayboksen. Funker begge, men liker best den litt mer dystre stemningen i bilde 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå