nybegynneren- Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei! Veldig fersk på php ting, men prøver å sette meg litt inn i dette nå... Holder på med det lite prosjekt for meg selv som går ut på: Jeg vil ha en side med 6-7 tekst felt som jeg kan skrive tekst inn i pluss opplasning av bilder... Så evt. en knapp med det herlige navnet lagre, så lager den en ny side med teksten jeg skreiv inn og vise bildene som ble lastet opp. Jeg må også ha en mulighet til å fortelle hva filen skal hete og hvilken mappe på serveren den skal lagres. Er dette vanskelig og evt. hvordan iall verden gjør jeg dette ?? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Anbefaler at du sjekker ut en Guestbook tutorial eller noe - Hvis du får problemer så kan du komme tilbake her og spørre Let Me Google That For You Lenke til kommentar
nybegynneren- Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 hehe.. takk =) Skal sjekke litt om det er noe jeg skjønner av det om det er noe jeg kan bruke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå