Gå til innhold

Asus eee med linux om til win xp

Reow

Anbefalte innlegg

Hvis du har en xp plate, og tilgang til en usb cd rom og en xp lisens - så kan du reinstallere den til win xp.

EEE funker utmerket med både xp home og xp pro. Men, det du trenger er enten en usb cd rom og xp plate eller, en minnepenn og konvertere denne til boot device og legge en iso fil av xp installasjonen der.

Så, det letteste er nok en xp plate.

Jeg er ikke noe linux fan, eller wine - så jeg vil ikke anbefale dette. Men de som kan det liker nok det godt nok.

Er opp til deg om du har tilgang til en xp lisens som du kan bruke og usb cd rom og plate for installasjon.

Du kan og legge inn windows 7 beta på denne hvis du har lastet den ned, det funker som en kule. Men er bare lisens på den til august 09.

Ok ! takk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har en xp plate, og tilgang til en usb cd rom og en xp lisens - så kan du reinstallere den til win xp.

EEE funker utmerket med både xp home og xp pro. Men, det du trenger er enten en usb cd rom og xp plate eller, en minnepenn og konvertere denne til boot device og legge en iso fil av xp installasjonen der.

Så, det letteste er nok en xp plate.

Jeg er ikke noe linux fan, eller wine - så jeg vil ikke anbefale dette. Men de som kan det liker nok det godt nok.

Er opp til deg om du har tilgang til en xp lisens som du kan bruke og usb cd rom og plate for installasjon.

Du kan og legge inn windows 7 beta på denne hvis du har lastet den ned, det funker som en kule. Men er bare lisens på den til august 09.

Det er ikke bare bare å installere Windows XP på Asus eee fordi Windows XP selv med SP3 ikke har drivere til diskgrensesnittet på maskinen. Jeg har forsøkt selv, og det er nødvendig å lage en egen installasjon med nLite for at det skal fungere. Jeg har ikke forsøkt med Windows 7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...