Torsteinen Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hei! Jeg har 2 problemer som irriterer meg, håper at onen kan hjelpe meg med disse... Søkte i forumets (dårlige) søkefunksjon, men fant ikke noe. Prøvde også google... Problem 1: Hver gang jeg starter opera, kommer denne feilmeldingen opp: Hvordan får jeg vekk denne? hva er galt? Har prøvd å legge inn på nytt + flere versioner av opera. Problem 2: Har en .avi fil som jeg verken får spillt av eller slettet... Har prøvd i safe mode og, står at den er i bruk av ett annet program... Hvordan får jeg fjernet den? Lenke til kommentar
svinZ Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 har du prøvd å slette filen med dos? husker ikke helt hvordan man gjorde det, men www.windows.no har sikkert en fårklaring Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 takk for hjelpen! Klarte å slette fila i cmd Noen som vet noe om problem 1? Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 hva skreiv du for å slette fila da? Har fått samme problem selv Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Bruk Nero. Slett fila derfra Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 hva skreiv du for å slette fila da?Har fått samme problem selv start->kjør->cmd g:filmerspillefilmer dir del filnavn.avi skjønner? eller skal jeg sende deg screenshot? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 bare en ting jeg lurer på.. når det er mellomrom hva slags tegn skal jeg bruke i mellom? hjelper ikke å trykke på space akkurat... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hiv ting i gåseøyne: "en fil med lang navn.avi" Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Spørsmål 1: Innstaller Opera på nytt kanskje. Det hjelper garantert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå