Skogslik Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hallo. var ute i går og drakk og har drevet og spydd siden i natt, og driver på enda, ca hver halv time. Noe eg kan gjøre for og stoppe det? er så jævig lei av dette nå, føles ut som om eg må ha det slik resten av livet. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Prøv og et litt kanskje, men et langsomt. Knekkebrød er magi, men det er ganske jævelig viss du ender opp med å spy opp litt dårleg tygget knekkebrød i ettertid. Regner med at du har drukket masse vatn i dag, da? Endret 15. februar 2009 av xersess Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Trøst deg med at ingen er fyllesjuk resten av livet, og drikk litt mindre neste gang. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Nå er vertfall spyinga borte, men måtte ta meg fri fra jobb i dag. Nå er det bare halsen som er helt jævlig, og drikke vann og andre ting smaker enormt vondt, noen måte og få bort det? Endret 16. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Du har nok fått alkoholforgiftning og er ikke noe farligere enn at det er en ganske jævlig opplevelse... hehe. Spise mat så du får noe i magen og fortsette å drikke mye vann gjør at magen snart vil føles bedre. Hold deg til "rolig" mat.. ikke så mye sterkt eller syrlig.. Det, sammen med litt tannpuss gjør også at smaken snart forsvinner. Søvn er også gull, så prøv å få deg noen timer til i sofaen. Lykke til! Endret 16. februar 2009 av Drix1 Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvis jeg ikke bommer helt nå, så tror jeg yoghurt skal hjelpe om du er sår og har ubehag i hals. Spis en yoghurt eller to, så drikker du litt vann og legger deg:) Du får ha god bedring da;) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Takker, skal spise en yoghurt nå Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hahahaha^^ Må le litt. Beste jeg har stappet i meg når jeg har dagen derpå, er biola med bringebærsmak. Hjelper godt den. Ellers er jo det generelle tipset å drikke masse vann å få i seg litt salt før en legger seg. Slik unngår ihvertfall jeg somregel dagen derpå. Kan vel trygt si at du fikk deg en aldri så liten lærepenge angående mengde antakelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå