untouch4ble Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hei. NÅ har min Hiper Type-R 580W begynnt å bråke. Det tok sin tid, da mange andre slet etter 3 mnd, mens jeg har nå hatt min i 3år straks. Det har forverret seg kraftig i siste mnd, og det høres ut som om det er på slutten av livet, da vifta bråker samtidig som det kakler inni den, hehe. Men da må jeg selvfølgelig ha en ny en, men da kjøper jeg en for "framtiden", har planer om ny pc på høsten, så da slipper jeg å kjøpe den delen. Hva går jeg for? Krav: Støysvak Modulær. Den skal takle sli/crossfire for det kan kanskje komme til å bli et ønske. Klokking kommer aldri til å forekomme Kommer til kun å kjøre maks 2 disker, 1SSD, 1HDD(god gammeldags spinner) Ser uansett mange overdriver når det gjelder antall watt her, bortsett fra når man skal kjøre sli/crossfire da. Har en splitter ny stuepc som kjører "kun" på 450w strømforsyning med nesten topp utstyr. Må jeg virkelig helt opp i 1000w? Syns det høres utrolig mye. Forslag? Meninger? Endret 15. februar 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 vel om du dytter på 2 295GTX i sli så må du nok ha 1000w ja... (just in case) men ellers så er rundt 750-800w ganske hendig... mist 1000w med modulære kabler kan jo være et alternativ... stillegående og ikke for slem med lommeboka Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Det ble Mist1000w, denne hadde Netshop på "ukens tilbud". Så da slo jeg like godt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå