Techpoint Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Da er jeg snart i gang med å bygge en showbil Anlegget som skal inn er foreløpig. (kan komme mer, men dette er hva som ligger klart) Headunit: Alpine CDA-9887R Høytalere: 2 x Focus Acoustics BK-6 Subwoofere: 2-4 stk Focus Acoustics Black SPL15D2 Forsterkere: Focus Acoustics FX-4150 4-kanaler Focus Acoustics FX-2200 2-kanaler 2 stk Focus Acoustics FX-2500D monoblokker Kabler og koblingsmatriell: Focus Acoustics og Stinger Dempematriell: Dynamat Batterier: Ikke avklart Styling: Nye hovedlykter i klarglass Nye baklykter i klarglass Nye blinklys i klarglass Tårnstabstag foran Diskre baklukespoiler Frontspoiler Bilen: Bilen er hel og grei utvendig noe som var kravet, men det må sveises litt under bilen, men dette så ut som en ganske smal sak. Kommer litt flere bilder også etterhvert, men fikk henta bilen i går så var litt mørkt når jeg kom hjem. Endret 15. februar 2009 av Techpoint Lenke til kommentar
oluf91 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Var en her i bygda og som brukte VW Golf 2 som showbil Han representerte Xelent. Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvis Nils og dem bygger noe så jævla stygt noe, så får dem vel aldri kunder igjen! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 hehe.... Den Xelentbilen der vil jeg nesten ikke kalle en showbil engang, den kommer ikke til å være i nærheten av vår verken utseendemessig eller lydmessig. Lenke til kommentar
oluf91 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 den ble vel brukt i DB-drag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå