Gå til innhold

Hvordan zoome til siden i Adobe Premiere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jonas: Premiere Pro er eit videoredigeringsprogram. Ctrl + + vil berre zoome inn på tidslinja.

Alfur: Klikk på biletet på tidslinja, og gå inn i Effect Controls; der ligg Motion. Under Motion finn du Scale og Position, endre desse til det som høver. (Du kan òg endre posisjonen ved å klikke på Motion, og so dra biletet rundt i monitoren -- altso der du ser det som er på tidslinja -- om eg hugser rett.)

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Jonas: Premiere Pro er eit videoredigeringsprogram. Ctrl + + vil berre zoome inn på tidslinja.

Alfur: Klikk på biletet på tidslinja, og gå inn i Effect Controls; der ligg Motion. Under Motion finn du Scale og Position, endre desse til det som høver. (Du kan òg endre posisjonen ved å klikke på Motion, og so dra biletet rundt i monitoren -- altso der du ser det som er på tidslinja -- om eg hugser rett.)

Takk for hjelpen Torbjørn :) Det var jo egentlig ganske lett. Men du har vel ikke lyst til å hjelpe meg mer? På slutten av filmen skal jeg også ha noen tekstbokser hvor det skal stå litt fakta. Har en liten tanke om å la disse forsvinne i takt med musikken. Finnes det noen effekter hvor det først kommer mot skjermen, og så forsvinner bort bakover. I to takter liksom. BANG - BANG.

Eller bare få det til å forsvinne i to takter. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Veit ikkje om noko som gjer det automatisk, men du kan gjere dette òg med Motion og nøkkelrammer (keyframes).

Nøkkelrammer fungerer på den måten at du spesifiserer t.d. posisjonen til noko ved to (eller fleire) forskjellige tidspunkt og so vil programmet lage ein gradvis overgang mellom dei to posisjonane. Du kan ha nøkkelrammer for dei fleste effektar, som gjer at du kan variere dei over tid.

Du kan lese om keyframes i hjelp, eventuelt sjå t.d. denne videoen, frå ca. 2.15.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...