Xbox360Lover Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Slettet Endret 29. november 2011 av Xbox360Lover Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Du må registrere deg på xbox live, ikke bare lage gamertag . Du får den et stykke uti der. Lenke til kommentar
Xbox360Lover Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Du må registrere deg på xbox live, ikke bare lage gamertag . Du får den et stykke uti der. Lagde et Live gamertag, kjøpte Xboxen min brukt, kanskje derfor jeg ikke fikk? Skreiv inn epost og masse greier når jeg registrerte meg, står xbox live når jeg logger meg inn så... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Forsøk å bestille et live gold-abo, og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Xbox360Lover Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Forsøk å bestille et live gold-abo, og se hva som skjer. Har hørt at den begynner og trekke automatisk hvis jeg bestiller med kortet mitt, er det sant? isåfall så tror jeg at jeg står over. har bare lyst å prøve live, og se hvordan det er, tror ikke jeg kommer til å spille så mye online. Når jeg trykker på "memberships" så står det "Xbox live Sølvmedlemskap" står at jeg kan velge 1,3 eller 12 måneders medlemskap ved å betale med kort. Endret 15. februar 2009 av Xbox360Lover Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Var ikke det jeg mente, at du skulle starte å fylle inn kortdetaljer osv..var bare det at du skulle starte å forsøke å bestiulle et abo, og så se om det kom opp noe gratis Lenke til kommentar
Xbox360Lover Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Var ikke det jeg mente, at du skulle starte å fylle inn kortdetaljer osv..var bare det at du skulle starte å forsøke å bestiulle et abo, og så se om det kom opp noe gratis oja kommer bare at jeg skal velge abonnoment. står somsakt at jeg har Sølvmedlemskap. kom ikke noe gratis opp nei Han som hadde xboxen før meg har vel brukt opp "kvoten" på gratis måned live :S Lagd for mange gamertags eller noe. Endret 15. februar 2009 av Xbox360Lover Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Velg gold, og start på en registreringsprosess der. Se om du får opp noe gratis. Stopp før du fullfører betalingen om det ikke kommer opp noe Lenke til kommentar
Xbox360Lover Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Velg gold, og start på en registreringsprosess der. Se om du får opp noe gratis. Stopp før du fullfører betalingen om det ikke kommer opp noe Trykka på kjøp 1måned live, og stoppa som du sa rett før den fullfører, kom dessverre ikke opp noenting...... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 http://www.xbox.com/en-IE/live/xbox360/gol...equirements.htm Funker ikke dette får du vel bare ringe MS.. Lenke til kommentar
Xbox360Lover Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) http://www.xbox.com/en-IE/live/xbox360/gol...equirements.htm Funker ikke dette får du vel bare ringe MS.. Har en Live bruker, får kobla på live. jeg får kjøpt med kort,men vil ikke ta sjansen på at kortet blir lagret. Får vel kjøpe meg 3 måneder i butikken, men ganske ubrukelig med 3måneder hvis jeg ikke synes online var noe spesielt. tror ikke jeg kommer til å spille så mye online. vært fint hvis noen kunne gitt meg en 48 timers, har så lyst å teste hvordan online er Endret 15. februar 2009 av Xbox360Lover Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Skjedd det samma med en kamerat av meg. han fikk ingen gratis måned. Skulle gjærne gitt deg en, men så sjukt mange som har lagd tråder om dette emnet. så jeg har gitt bort de 3 jeg hadde. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har dessverre ikke en 48-timer. Men noen spill inneholder Gold. Se om du finner et spill du har lyst på (f.eks GTA IV som har 1 måned) som det står på coveret at den har Trial. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Du får bare gratis gold 3-5 ganger per xbox så ja, han du kjøpte boksen av har nok brukt de opp. Endret 15. februar 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Xbox360Lover Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Kjipt har bare 2spill, har så lyst å teste guitar hero 3 online Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) koster jo rundt £6 for 1 mnd, du kan jo prøve det? http://xboxliveuk76.com/index.php?products...&prod_id=23 Hvis ikke du har råd til det får du heller skru av strømmen på xbox og pc noen dager. Endret 16. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Instict Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har sendt deg en kode. Gi meg en lyd om du bruker/ikke bruker den. Lenke til kommentar
Xbox360Lover Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Har sendt deg en kode. Gi meg en lyd om du bruker/ikke bruker den. Tusen takk for koden. Jeg Kommer til å bruke den så snart jeg får kobla xboxen til internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå