Trollfjes Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Når og hvor skal jeg spille trommer? Om jeg evt. kunne lånt en usb-midi kabel av noen Så kan jeg spille inn noe på sånn elektronisk trommesett Edit: På alle versioner med trommer. Endret 22. februar 2009 av WildWolF Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Joakim aka LueDotten har alt som trengs av instrumenter, bare ikke sted å sette det opp. Men det har jeg. Er bare å få folk oppover en gang, så fikser vi det ^^ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Edit: På alle versioner med trommer. Jeg skal spille litt trommer jeg å! Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sangen var jo kreativ den, kunne gjort en del mer ut av det. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Som du kanskje har forstått ut i fra tråden har vi igrunn planer om det. Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Denne sangen var jo genial. En blokkfløyteversjon ville nok gjort seg Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 MSg er helt VILL på blokkfløyte, så det skal nok la seg gjøre. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg spilte blokkfløyte et år når jeg gikk på barneskolen! Jeg har skills i massevis Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha. Dere er syke, syke... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Neida, bare alle andre som er syke, syke. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Blokkfløyteversjon er absolutt noe vi bør tenkte nøyere på. LueDotten og jeg skal ta oss en skikkelig prat på treffet ang. dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Selv om det nå er klart at Ueland slutter må vi likevel fortsette med denne sangen. La oss gjøre det til en siste hilsen til Ueland! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skal man lage en metal-versjon til TG, så synes jeg vi må starte opp snart Og til MSg, vi kjører den på TG hvis du får det igjennom, ja? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Helt klart. Ueland er desutten crew på TG, så han er jo der hele tiden også. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da synes jeg vi burde gå i gang snart Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Skal mase på LueDotten jeg, så blir det vel en rå Send meg en sms, så har jeg nummeret ditt. Greit å sende en sms for avtaler o.l. hvis man ikke er i nærheten av internett o.l. Nummeret mitt bør du klare å finne hvis jeg sier at .hjem fører til hjemmesiden min.. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ehm, hvordan foregår det? Om noen evt. kan låne meg en midi til usb kabel så kan jeg spille inn en enkel blast beat på 2-3 minutter til metal versjonen, evt. om jeg kan få gitar vedsiden av å lage noe kult. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Øy! Vi har vært slappe, og det beklages! Mye har skjedd, dog har lite skjedd med Uelandsangen. Jokke, vi må skjerpe oss! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei! Ser for meg at dette kan bli den store hitten på TG i år,bare synd eg ikkje har kunne delta dei seinare åra. Har overført sangen til mobilen og skal sette den som ringetone. Ein instumental SID (tenk comandore C64 spill musikk) hadde også vært kewlt. Og Dotten,korleis du veit om tattoveringen til Ueland vil eg helst ikkje vite.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Genial sang! Denne skal skaffes på mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå