fargoth Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg dør litt innvendig hver gang vokalisten synger "ipbann". Ellers venter jeg enda på en MIDI-versjon. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hah, digger denne sangen. Godt jobba. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) MSg hadde unektelig klart seg bra i Norske Talenter, Idol, X Factor etc. Endret 18. februar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hah, utmerket vokal MSg! LueDotten, epic skillz med Fruity Loops! Storartet gutta! Vi er gode! Jeg dør litt innvendig hver gang vokalisten synger "ipbann". Ellers venter jeg enda på en MIDI-versjon. Fint for deg da. Gratulerer med dagen. Hør den masse så du blir ferdig med å dø :!: Men seriøst; grunnen til at det høres ræv ut er at det måtte rime med Ueland ^-^ MSg hadde unektelig klart seg bra i Norske Talenter, Idol, X Factor etc. Ja, ikke sant? Få med oss Mimir så er alt komplett! Endret 18. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg vet Ueland har følgende tatovert nedentil: "I am Tor Henning, Prince of the forum, Defender of the Secrets of Castle Intraforum. This is Simen, my fearless friend. Fabulous, secret powers were revealed to me the day I held aloft my magic ban and said: "By the Power of Intraforum, I HAVE THE POWER! Simen became the mighty Simen1 and I became Ue-Land, the most powerful man in the Forumverse!" Atte.... Samboeren later til å være litt uenig i det utsagnet, så nå er jeg lettere forvirret... Pfft, vi vet også at du sparer til lengre hår, skal få deg en tiger og kjører på med fluffy undertøy. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg dør litt innvendig hver gang vokalisten synger "ipbann". Ellers venter jeg enda på en MIDI-versjon. Skal se hva jeg får til. MIDI-greiene er ikke min sterke side. Det tar tid, noe jeg har lite av utenom jobb. Men fra og med neste uke er jeg ferdig med den forbanna skiftordningen jeg er inne i akkurat nå, og da skal jeg og MSg få fart på mølla! Hurra! Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Haha! Nice! Eg glede meg te musikkvideo! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Skal se hva jeg får til. MIDI-greiene er ikke min sterke side. Det tar tid, noe jeg har lite av utenom jobb.Men fra og med neste uke er jeg ferdig med den forbanna skiftordningen jeg er inne i akkurat nå, og da skal jeg og MSg få fart på mølla! Hurra! Helt klart! Jeg gleder meg som en unge til å begynne skikkelig! Mangler bare en skikkelig hjemmeside =/ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 *host* *KREMT* *HINT,HINT* Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fantastisk Hva med flere værs? En god start. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Lars funderer på flere vers. Får se hva han bestemmer seg for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Lars funderer på flere vers. Får se hva han bestemmer seg for. Vi MÅ ha flere vers Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Lars bestemmer her altså. Endret 19. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg melder gjerne inn noen blast beats eller trommer Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vi MÅ ha flere vers Ja, det må vi Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg melder gjerne inn noen blast beats eller trommer Notert Ja, det må vi Veeel, får se da. Siden du sa det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg kan være med å synge Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Veeel, får se da. Siden du sa det Begynner å glede meg allerede. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg også. Sameboe: det er notert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå