Gå til innhold

Den store Uelandsangen-tråden!

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah, utmerket vokal MSg! LueDotten, epic skillz med Fruity Loops! Storartet gutta!

Vi er gode!

Jeg dør litt innvendig hver gang vokalisten synger "ipbann". Ellers venter jeg enda på en MIDI-versjon.

Fint for deg da. Gratulerer med dagen. Hør den masse så du blir ferdig med å dø :!:

Men seriøst; grunnen til at det høres ræv ut er at det måtte rime med Ueland ^-^

MSg hadde unektelig klart seg bra i Norske Talenter, Idol, X Factor etc.

Ja, ikke sant? Få med oss Mimir så er alt komplett!

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Jeg vet Ueland har følgende tatovert nedentil:

"I am Tor Henning, Prince of the forum, Defender of the Secrets of Castle Intraforum. This is Simen, my fearless friend. Fabulous, secret powers were revealed to me the day I held aloft my magic ban and said: "By the Power of Intraforum, I HAVE THE POWER! Simen became the mighty Simen1 and I became Ue-Land, the most powerful man in the Forumverse!"

Atte.... :dontgetit:

Samboeren later til å være litt uenig i det utsagnet, så nå er jeg lettere forvirret... :hmm:

Pfft, vi vet også at du sparer til lengre hår, skal få deg en tiger og kjører på med fluffy undertøy.

Lenke til kommentar
Jeg dør litt innvendig hver gang vokalisten synger "ipbann". Ellers venter jeg enda på en MIDI-versjon.

Skal se hva jeg får til. MIDI-greiene er ikke min sterke side. Det tar tid, noe jeg har lite av utenom jobb.

Men fra og med neste uke er jeg ferdig med den forbanna skiftordningen jeg er inne i akkurat nå, og da skal jeg og MSg få fart på mølla! Hurra!

Lenke til kommentar
Skal se hva jeg får til. MIDI-greiene er ikke min sterke side. Det tar tid, noe jeg har lite av utenom jobb.

Men fra og med neste uke er jeg ferdig med den forbanna skiftordningen jeg er inne i akkurat nå, og da skal jeg og MSg få fart på mølla! Hurra!

Helt klart! Jeg gleder meg som en unge til å begynne skikkelig!

Mangler bare en skikkelig hjemmeside =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...