Gå til innhold

Den store Uelandsangen-tråden!

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Noen har for mye fritid, ja. Og jeg er en av de!

Har dere noen oppgaver til en liten forumspamtøs som meg? Går på media og kommunikasjon om det skulle ha noen betydning i sammenhengen. ^^

Vel, vi kunne trengt et albumcover?

(MSg har en hel haug Ueland bilder)

Lenke til kommentar

Hørte på den en del ganger i natt. Fengende greier, men synd den var så kort. Gleder meg til den lengre versjonen, og håper dere ikke går for langt vekk fra original-oppskriften.

Dette var kun skryt, er ikke musikalsk nok til å kunne bidra med noe som helst.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Jeg vet Ueland har følgende tatovert nedentil:

"I am Tor Henning, Prince of the forum, Defender of the Secrets of Castle Intraforum. This is Simen, my fearless friend. Fabulous, secret powers were revealed to me the day I held aloft my magic ban and said: "By the Power of Intraforum, I HAVE THE POWER! Simen became the mighty Simen1 and I became Ue-Land, the most powerful man in the Forumverse!"

Lenke til kommentar
Er det rart jeg blir forelska i alle brukerne :wee:

Dette blir en slager på vorspiel. Kudos! Jeg stemmer for en egen Youtube-musikkvideo.

Jeg vet vi er elskbare. Men husk, vi elsker dere også!

Dæven! Musikkvideo må vi få til!

Du, vi jobber med det.

Hørte på den en del ganger i natt. Fengende greier, men synd den var så kort. Gleder meg til den lengre versjonen, og håper dere ikke går for langt vekk fra original-oppskriften.

Dette var kun skryt, er ikke musikalsk nok til å kunne bidra med noe som helst.

Det kommer en lenger utgave. Lars og meg selv jobber også med en rappeutgave, så dette blir feiende flott!

Det må da gå ann å arrangere dette stykket for orkestere også? Det hadde jo blitt praktfult!

Har du et orkester som melder seg frivillig er det bare å rope ut!

Vi får ta en helg hos MSg for å lage musikkvideo. Og siden vi er bestevenner har jeg krav på senga.

Bare å komme alle mann. Har gjestesenger nok, men Aidskake har førstepri på senga ja. Vi er tross alt bestevenner.

jeg kan joike i bakgrunn

Jeg stemmer ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...