L4r5 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Noen har for mye fritid *le*Du er bare sjalu på vår musikalske genialitet. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Syng i kor: b-real er bare sjalu, b-real er bare sjalu, b-real er bare sjalu :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Er jeg vel ikke Endret 15. februar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Noen har for mye fritid, ja. Og jeg er en av de! Har dere noen oppgaver til en liten forumspamtøs som meg? Går på media og kommunikasjon om det skulle ha noen betydning i sammenhengen. ^^ Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Knegg. Dette er noe av det morsomste jeg har sett på forumet på en stund. Stå på gutter (og jenter?) Endret 15. februar 2009 av cyclo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Noen har for mye fritid, ja. Og jeg er en av de! Har dere noen oppgaver til en liten forumspamtøs som meg? Går på media og kommunikasjon om det skulle ha noen betydning i sammenhengen. ^^ Vel, vi kunne trengt et albumcover? (MSg har en hel haug Ueland bilder) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (MSg har en hel haug Ueland bilder)Nå ble jeg skeptisk her Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Niiice, det kan jeg prøve å få til! (Og plakater når storhetstiden kommer) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Noen har for mye fritid, ja. Og jeg er en av de! Har dere noen oppgaver til en liten forumspamtøs som meg? Går på media og kommunikasjon om det skulle ha noen betydning i sammenhengen. ^^ skisser websiden! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er det rart jeg blir forelska i alle brukerne Dette blir en slager på vorspiel. Kudos! Jeg stemmer for en egen Youtube-musikkvideo. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Dæven! Musikkvideo må vi få til! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hørte på den en del ganger i natt. Fengende greier, men synd den var så kort. Gleder meg til den lengre versjonen, og håper dere ikke går for langt vekk fra original-oppskriften. Dette var kun skryt, er ikke musikalsk nok til å kunne bidra med noe som helst. Endret 15. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det må da gå ann å arrangere dette stykket for orkestere også? Det hadde jo blitt praktfult! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Vi får ta en helg hos MSg for å lage musikkvideo. Og siden vi er bestevenner har jeg krav på senga. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Dere må få med dere SkyMarshall på prosjektet, da blir det saker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Utmerket ide! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Og etter hvert kan man jo prøve å få lagd en versjon med Oslo Gospel Choir. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 jeg kan joike i bakgrunn Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg vet Ueland har følgende tatovert nedentil: "I am Tor Henning, Prince of the forum, Defender of the Secrets of Castle Intraforum. This is Simen, my fearless friend. Fabulous, secret powers were revealed to me the day I held aloft my magic ban and said: "By the Power of Intraforum, I HAVE THE POWER! Simen became the mighty Simen1 and I became Ue-Land, the most powerful man in the Forumverse!" Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Er det rart jeg blir forelska i alle brukerne Dette blir en slager på vorspiel. Kudos! Jeg stemmer for en egen Youtube-musikkvideo. Jeg vet vi er elskbare. Men husk, vi elsker dere også! Dæven! Musikkvideo må vi få til! Du, vi jobber med det. Hørte på den en del ganger i natt. Fengende greier, men synd den var så kort. Gleder meg til den lengre versjonen, og håper dere ikke går for langt vekk fra original-oppskriften. Dette var kun skryt, er ikke musikalsk nok til å kunne bidra med noe som helst. Det kommer en lenger utgave. Lars og meg selv jobber også med en rappeutgave, så dette blir feiende flott! Det må da gå ann å arrangere dette stykket for orkestere også? Det hadde jo blitt praktfult! Har du et orkester som melder seg frivillig er det bare å rope ut! Vi får ta en helg hos MSg for å lage musikkvideo. Og siden vi er bestevenner har jeg krav på senga. Bare å komme alle mann. Har gjestesenger nok, men Aidskake har førstepri på senga ja. Vi er tross alt bestevenner. jeg kan joike i bakgrunn Jeg stemmer ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå