naXoz Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) I går fant jeg ut at jeg skulle flashe wrt'en med OpenWRT. Jeg flashet med versjon 2.4. Jeg kom meg inn på telnet. Så skulle jeg prøve å få nett. Siden jeg har satt modemet fra ngt i bridge, så måtte jeg skifte ip'n. Så jeg fant noe på nettet (husker ikke hvor) og skrev dette, root@OpenWrt:~# uci set network.lan.ipaddr="10.0.0.1" root@OpenWrt:~# uci get network.lan.ipaddr root@OpenWrt:~# uci commit root@OpenWrt:~# /etc/init.d/network restart Jeg ble da disconnecta fra telnet. Når jeg prøvde å reconnecte, funka det ikke. Jeg fikk heller ikke kontakt med routeren. Jeg har prøvd å resette, med å holde inne i 30 sec, så skru av, så holde inne i 30 sec til. Dette skal da resette til factory deafults. Dette funket ikke. Hva er galt? har jeg bricka den? Hjelp? Endret 15. februar 2009 av naXoz Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 har jeg bricka den? Høres slik ut ja. Lenke til kommentar
ekm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvis du ikke har JTAG-kabel kan du jo prøve guiden op http://wrt54gl.co.cc/wrt54gl-is-immortal/. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå