OrokuSaki Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg lest på wikipedia at 2009 vil bringe en oppfølger til Karl & Co; "Karl den tredje". Og jeg lurte på om det er noen som vet om Ulf vil være med på serien? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Tror ikke han vil være med (selv om en liten gjesterolle ikke er å se vekk fra), de to forrige seriene med Karl Reverud er helt forskjellige. De handler om forskjellige ting, eneste likhet er at det er Nils Vogt som Karl i hovedrollen. I denne serien er han millionær med 11 millioner (tror jeg det var), og serien handler rundt Karl, butleren og den nye statusen hans (så vidt jeg har forstått). Første reklame foro serien gikk forøvrig nå i helgen. http://www.tv2underholdning.no/article2425125.ece Endret 15. februar 2009 av Groening Lenke til kommentar
corry Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 virker da egentlig ikke sånn ut.. Lenke til kommentar
OrokuSaki Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Håper du tar feil Ulf er jo bare helt genial! Lenke til kommentar
corry Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 men hvis man tenker på hvilket som var med i karl og co sammenlignet med mot i brøstet så er det kun karl som er med i begge.. de andre har evt en liten gjesterolle Lenke til kommentar
OrokuSaki Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Ja, Karl er tross alt hoved personen. Men ulf er best:P! Endret 16. februar 2009 av OrokuSaki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå