TheClown Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Ja, det fiksa jeg pent på egenhånd. Beklager å forstyrre dere. Hadde plassert nl2br på feil string Heisann. Jeg scriptet en portal til phpBB3 og har støtt på et problem. Når jeg henter frem poster blir det ikke linjeskift (<br />), men når jeg ser på kildekoden er det linjeskift i teksten der Det er mye jobb som ligger bak siden slik den ser ut i dag. Vi jobber hardt for å lage en bro mellom phpBB3 og portalen vår. Det er Thomas som står bak all kodingen, så ettersom han er den eneste Webmasteren RingerikeUngdom har blir det hans jobb å fullføre siden. Per i dag er det mange funksjoner som er uferdige og som trenger finjustering og/eller må skrives helt om igjen. Et av de største problemene er at det kommer en error første gang man er inne på siden, hvis man ikke er logget inn. Vi må finne en eller annen måte å bli kvidt denne errorern på og den vil derfor bli førstepriotiert i tiden fremover. I tillegg er det andre ting som å vise nyheter på forsiden, BB-koder i kommentarer og nyheter osv. som er uferdig. Dette og mye mer vil endres i tiden som kommer. Samtidig planlegger vi nå åssen vi skal strukturere forumet med tanke på de forskjellige underforumene. Stay tuned, så skal dere få se åssen alt blir til slutt! - Thomas Den er kopiet direkte fra databasen (phpmyadmin), men når jeg bruker nl2br får jeg heller ikke linjeskift i teksten. Hva skal til for å få det til? Endret 15. februar 2009 av TheClown Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå