Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke å komme.

Gjest Doh!

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med jenta jeg er kjempeforelsket i. Vi har mye sex, men jeg klarer liksom aldri å komme. På en kveld, kan hun komme 4-5 ganger, mens jeg "holder mitt på det tørre. "

Hun gjør meg veldig kåt og slikt, men når hun runker meg f.eks. klarer jeg ikke å fokusere på å komme, men ligger bare å tenker "jaha, jeg blir runka nå.. hva er det til middag i dag?" elns. Det er ikke så frustrerende for meg, men vet at hun blir lei seg og har blitt skråsikker på at det er hennes feil.

Har hatt litt vanskeligere med å komme alene også de siste månedene, og lurer på om det kan være noe gale med lillegutt? Har hatt sex med og uten kondom uten lykke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, helt sant! Det er ikke noe vits å tenke på andre ting, du må liksom være "in the moment" for å si det sånn :D

Har faktisk tenkt litt sånn av og til jeg også, og det hjelper lite! Klarer ikke å komme i det hele tatt, men jeg er jo jente da.. :p For å si det sånn, hun er heldig som har en som deg ;) hehe! Men forstår at hun føler seg frustret :/ Hva med suging?

Lenke til kommentar
Hun gjør meg veldig kåt og slikt, men når hun runker meg f.eks. klarer jeg ikke å fokusere på å komme, men ligger bare å tenker "jaha, jeg blir runka nå.. hva er det til middag i dag?" elns.

Sånn tenker mann når mann vil holde leeeenge. Du kommer ikke dersom du tenker på noe annet enn det du driver med. Så fokuser deg på kosestunden, glem både middag og "svigermor".

Lenke til kommentar

Tingen er at jeg er redd det har noe med snoppen å gjøre. Jeg runket sist på torsdag (!), og har gått lengre enn det uten å komme under sex. De siste månedene har jeg hatt det litt vanskeligere å komme enn det jeg hadde før, men det er ikke snakk om mye. Vil bare ikke at hu skal bli lei seg.

Kan det være et problem med for lavt testo-nivå eller kosthold? Har et nokså ubalansert kosthold, og har ikke trent de siste månedene (trente fast med vekter 3 ganger i uken). Jeg kommer nesten uten kondom, men hun gir opp før - har prøvd så mye at penis er helt sår ved hodet og på hodet, så lillemann har nok ufrivillig ferie ut uken. Jeg vil at dette skal være i orden igjen :-(

Lenke til kommentar

ha et langt forspill....

tenk på sexy ting som du liker. nakne damer og sånn.. be jenta di gjøre noe sexy for deg før dere har sex eller noe.. prøv mange forskjellige stillinger...

når jeg (jeg er jente) ligger på magen og typen tar meg bak (ikke i rumpa:P) så løfter jeg opp rompa litt så det blir liksom 'trangere' for han... da kommer han nesten med en gang, og han kan bruke lang tid noen ganger og!!

bare prøv masse rart.. den stillingen over er hvertfall yndlingsstillingen til typen min :DD

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hm_*

Jeg har samme problemet, og det har ingenting med variasjon, spenning eller kåthet å gjøre for meg.

Jeg har siste året hatt to three-night stands, samt en pulevenn av og til. Jeg er ganske sikker på hva problemet er hos meg, det er at jeg tidlig i "karrieren" trente på å holde ut lenge, ved som du sier å tenke på urelaterte ting.

Nå virker det som dette går automatisk, og jeg kan holde på timesvis uten å komme. For all del, det er fortsatt godt og fullt av nytelse, så gjør egentlig ingenting for meg. Men det kan nok gjøre damene lei seg/såret/frustrert.

Hvis det skal gå for meg nå, det være seg samleie eller runk, så må jeg virkelig konsentrere meg, fokusere, og ha en viss hastighet på selve "friksjonen". Dersom hun f.eks sitter oppå og rir sakte og deilig, er det ikke snakk om å komme, selv om det er skikkelig digg.

Til info har jeg ingen ereksjonsproblemer, bortsett fra at den kan miste futten i små-perioder etter en time eller så, avhengig av hvor sliten jeg er.

Hører gjerne flere erfaringer her, for jeg vil gjerne halvveis tilbake! Altså, jeg vil kunne komme når jeg vil, slik jeg stort sett kunne før. Da var det en forholdsvis enkel sak å time seg samtidig med dama.

Jeg vil kunne komme uten maks kons, fokus og fart, så noen med samme problem må gjerne fortelle sine triks!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...