Gjest Gutt17 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei Jeg har vært sammen med kjæresten min i tre uker. Jeg vet det ikke er lenge, men jeg har hatt noen veldig flotte uker. Jeg har lyst til å ta det et steg lengre, men aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Skal jeg sakte prøve å gå lengre og lengre eller kanskje snakke med henne om det? Jeg føler at det bare må skje, men det er vanskelig å prøve seg, jeg er kjemperedd for å bli avvist. Jeg er på ingen måte seksuelt uerfaren, men har faktisk aldri hatt sex utenfor fylla eller med noen jeg har følelser for. Under fyllesex handler egentlig alt om meg, og jeg driter i om jeg blir avvist eller om det ikke blir så bra for henne. Nå er saken ganske annerledes, og jeg har en person til å tenke på. Tips til hvordan jeg bør gå frem? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Du kan prøve å snakke med henne om det. Da får du sannsynligvis et klart svar. Eventuelt kan du se hvordan hun responderer når du går lengre og lengre. Lenke til kommentar
Gjest Gutt18 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har samme problem! Har vert i sammen 2 månder da.. Er det unormalt å vente så lenge med å ha sex? (Begge er jomfru) Jeg blir alltid avvist når jeg kommer helt ned med hånda, selv om hun hinter hele tiden til sex.. Hva skjer? Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Du kan jo gjøre som du sier, prøve deg litt fram og se hvordan hun reagerer. Er hun jomfru eller har hun hatt sex før? Hvis hun er jomfru kan det være hun er litt mer nervøs for å ha sex for første gang, så ta det veldig rolig (evt snakk med henne om det) så ordner det seg nok Malley - 2 mnd er ikke noe unormalt å vente etter min mening. Med tanke på at hun avviser deg når du tar hånda ned dit har hun kanskje ikke gjort dette før og er veldig nervøs? Som jeg svarte over, ta det veldig rolig og kommuniser med jenta di (: Kommunikasjon er alfa omega i et forhold Ikke vær redd for å ta opp temaet sex, det er helt natulig og snakke om det med kjæresten sin (selv om det kanksje er litt vrient å komme igang i begynnelsen) Endret 15. februar 2009 av Maren-mor Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kommunisere FTW. Det er egentlig det eneste som fungerer effektivt/optimalt i sånne situasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg