Scarn Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Skal no selge eine pc-en min + skjerm, tastatur og mus. Kjøparen kjem å hentar det idag, og eg er nødt å lage ein slags kontrakt føler eg, slik at det ikkje blir noko tull ang. garanti og sånn. Eg har fått fram kva slags garanti det har, men veit ikkje kva anna som skal med. Eg har sjølvsagt skreve spesifikasjonane på pcen, kva som følger med, kva slags skjerm, tastatur, mus det er++ I tillegg til namn, signatur, plass og dato. Noko anna som skal vere der? Treng kjappt svar! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Gjør det helt klart at det er snakk om brukt utstyr, informere om eventuelle skader eller mangler. Samt at du personlig ikke garanterer for utstyrets levetid. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Takk for svar. Her er det eg har skreve: Eg tar ikkje ansvar for kva som blir gjort med datamaskina, skjermen eller noko av det andre etter den har fått ny eigar. Om eit problem oppstår kan eg ta den inn å sjå på eventuelle problem. Om eg ikkje finner ut av problema kan eg sende pc-en inn på reperasjon på kjøparen si rekning. Eg veit at pc-en fungerar som ny i skrivande stund, og eg har aldri opplevd nokre problem med maskina eller noko av det andre utstyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå