yabasta Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 hei. jeg har da en packard bell ipower x1668 med vista på. men jeg ønsker å få instalert xp. men problemet mitt er det att jeg ikke finner drivere. dette er da min pc http://support.packardbell.com/no/item/?pn...0391&g=1400 hadde vert veldig fint vis noen kunne hjulpet meg. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Driver til nForce 650i SLI hovedkortet finner du hos nVidia. Og til 8800GTS-skjermkortetfinner du her. Driver til Soundblaster-lydkortet finner du her. Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Driver til nForce 650i SLI hovedkortet finner du hos nVidia. Og til 8800GTS-skjermkortetfinner du her.Driver til Soundblaster-lydkortet finner du her. tusen takk. jeg hadde til skjermkortet fra før av. men det er vel ikke flere jeg trenger da=? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 men det er vel ikke flere jeg trenger da=?Tror ikke det. Men du kan se etter gule spørsmålstegn i enhetsbehandligen (device manager). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå