Gå til innhold

Trenger hjelp ved åpning av porter

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å sette opp en server på et spill som heter Counter-Strike 1.6 veldig lenge nå. Det som er at jeg har greid å sette den opp på min stasjonære pc, men jeg har en bærbar pc som jeg vil sette opp en server på også! Og det som er probleme, er at jeg greier ikke å sette opp en server på den bærbare pc'n. Når jeg satte opp serveren på den stasjonære pc'n så følgte jeg websiden portforward.com, fordi jeg måtte sette opp den riktige porten i ruteren min. Og i følge den, så måtte jeg først sette opp en Static ip, også gå inn i websiden til ruteren min og sette opp den riktige porten. Det så ut til at jeg hadde aldri greid å sette opp en static ip adresse, jeg følgte instruksjonene dems hele tiden, men fikk det ikke til. Senere så kjøpte jeg meg en ny ruter, og etter 1 eller 2 uker så hadde min stasjonære pc plutselig satt opp 2 alternative DNS-servere(85.255.112.39 og 85.255.112.40). Jeg hadde ikke en static ip adresse, men pc'n satte opp 2 DNS-servere bare. Og selvfølgelig da gikk jo det ann å sette opp serveren på stasjonære pc'n min! Jeg prøvde å sette opp de samme DNS-serverne på bærebare pc'n min, men det gikk ikke... Hjelp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...