Ethernet Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg er nå i besittelse av et PIC18F4XK20 kort, ikke spør hvordan. Men jeg har aldri vært borti dette før, og kunne tenkt meg å lære litt. Er det noen som har noen forslag til hvor jeg skal begynne å lese? For å forstå og kunne utføre helt enkle instruksjoner på chipen. Hvilket språk bør man bruke? Takker for hjelp, er helt grønn her. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Userguide og Demos and Lessons som du kan laste ned på den siden du linker til må jo være en ypperlig plass å starte Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, jeg fikk jo med en CD fra Microchip. Der er det demos, og laster jeg de inn på chipen, så fungerer det. Men jeg forstår jo fortsatt ikke en dritt av hva som skjer Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hehe, du kan jo se om du kan søke etter noen PIC tutorials på nettet, det er sikkert flust av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå