Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

KlearGear.com, treig vareforsendelse.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bestilte en vare på KlearGear.com, kostet tilsamen omkring 350 inkludert frakt. Dette ble bestilt den 15. altså en hel måned siden.

US postal service: Status: Electronic Shipping Info Received

Kleargear:

Order date: 15-Jan-2009

Shipped (as of 1/15/2009)

Pickup-Date: 2009-01-26

Klarer noen å tyde dette? Vil varen noengang komme eller har jeg kjøpt på en falsk butikk?

http://www.ripoffreport.com/searchresults....p;Search=Search

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

electronic shipping info received betyr at de har fått info om sendinga, men ikke selve pakken.

dog står det også at den er shipped.

ting fra USA kan ta lang tid, og siden det er over fri-mva-grensen kan det hende det sitter i tollen i norge for den del.

har du sporingsnummer?

ser litt merkelig ut med den ripoffreporten...

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Her er bilder av sidene med de opplysningene jeg vet om. Ellers har jeg noen mails dere kan se (spoilers)

Bilder (nylig oppdatert)

post-63221-1234728993_thumb.png

post-63221-1234729000_thumb.png

Eposter

*MEG* 19 days have gone, still not sent. (Dårlig engelsk!)

Hello, the 15.th of january I ordered one **** and was wondering why it took so long to ship it.

As I can see on the order status it says "Pickup Date: 2009-01-26" should it be sent by then?

Order number: *****

Zip code: ****

*SVAR* RE: 19 days have gone, still not sent. (Jeg fikk faktisk ikke notification om dette)

Hello Mr. ****,

Thank you for contacting KlearGear.com.

The product you ordered was temporarily out of stock. You should have received an email notification of this. If you did not, I truly apologize. We shipped to you the same day your item arrived.

Please feel free to contact us if you have any additional questions.

Sincerely,

Jamie

KlearGear.com Customer Care

*MEG* Re: 19 days have gone, still not sent.

Thanks for quick response :)

As when I ordered, the product was in stock, but is the package shipped?

Status on USPS is "Electronic Shipping Info Received" wich by my English experience means that they are waiting for you to send them the package?

Is there any chance of getting the package before feb.18?

*SVAR* RE: 19 days have gone, still not sent.

Hello Customer,

Thank you for contacting KlearGear.com.

I apologize for the confusion. The package has been sent; however, they don't always scan it at every location. Usually it is scanned when it enters the mail stream, and then scanned again when it arrives at your local unit. Typically what takes the longest is clearance in Customs. You should receive it before February 18, and if you do not, please email us and let us know.

Please feel free to contact us if you have any additional questions.

Sincerely,

Jamie

KlearGear.com Customer Care

*MEG* Re: 19 days have gone, still not sent

Hi again. Thanks for clearing my confusion :) I'll send an notice if the package haven't arrived by then

Her er litt flere detaljer, håper noen faktisk kan tyde hva som egentlig skjer her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

trenger sporingsnummeret, det du har sensuret som slutter på 196US. Det er ikke noe "hemmelig" info annet enn at det viser hvor pakken er henn, og kan ikke brukes til henting etc, så gjør ikek noe at du gir det ut

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Prøvde å spore med norske posten men ingenting. Lukter svindel det her ja, er bare piss at de ikek registreres - selvfølgelgi vil usps registrere at de får pakken

Lenke til kommentar

Ville ikke uroe meg enda, er helt normalt at pakker med LJ-sporingsnummer ikke scannes ved innlevering eller underveis. Noen ganger blir pakken scannet ved ankomst Norge, men dette har bare hendt meg et par ganger.

Frakt fra USA kan ta mange uker, selv om det kanskje er beregnet til 1-2 uker for enkelte sendingsmåter. Siden pakken din ble sendt for 20 virkedager siden, er det tydeligvis litt forsinkelse ute og går, men det er ikke uvanlig at pakker kan bli såpass forsinket.

Dessuten har de skrevet i en av e-postene at de antar at du har pakken innen 18. februar, så jeg skjønner ikke hvorfor du begynner å rope om svindel allerede nå...

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har fått en del pakker fra USPost gjennom tidene. Har aldri opplevd at status ikke har oppdatert seg etterhvert som pakken har forflyttet seg. Har fått alt fra en Iphone til motordeler fra USA, hvor normal sendetid har vært ca 5 dager. Deretter brukte den 1 uke fra ankomst i Norge til bestemmelsested.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...