Gå til innhold

Handlekurv med Core i7 920 + 4850x2, ser det ok ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velg 750W fra Corsair. Så har du også litt å gå på, med tanke på fremtidige oppgraderinger.

32bits OS må du bytte ut til 64bit. Hva skal du med 6GB ram om du bruker 32bits OS?

Ville heller valgt et HD4870 1GB. Men kjenner ikke til ytelsen på 4850x2

Kanskje et annet kabinett? Dette blir selvsagt en smakssak.

Lenke til kommentar

Takk for svar fra begge:)

Strømforsyningen har jeg byttet ut til en 750W, mest fordi jeg var usikker på om det var nødvendige strømkoblinger til det 4850x2 skjermkortet på den PSU som ligger i handlekurven...

Skjermkortet er jeg usikker på selv, men har fått veldig bra reviews, så tar sjansen

Bytta ut RAM-kitet til et 4gb kit med lavere hastighet. Med i7 920 prosessoren er det uansett overkill å gå for 1600 RAM, kommer nok ikke til å drive med noe overklokking. Ikke at jeg vet hvordan man gjør det heller :!:

32-bit vs 64-bit. Er vel litt ulike meninger ute å går? Ikke mye software som er optimalisert for 64-bit, og litt mer kronglete mht drivere etc. Gikk for 32-bit jeg, regner vel uansett med å bytte til Windows 7 om ikke altfor lenge...

Lenke til kommentar

4850X2 bråker ganske så heftig, så det spørs hvor mye støy du tåler, ytelsen er det ikke å si noe på, alternativt ville jeg også vurdert et 4870 1gb og puttet inn ett til senere (eller med en gang) ;-)

Og selvfølgelig 64 bits OS - ingen bakdeler med det - kun fordeler.

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...