Kurt Grusom Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tittelen sier vel det meste..? Jeg er ute etter å finne ut hvilke spill som gir aller best grafikk fra PS3'en. Forslag? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Killzone2 (demoen evt release om 10 dager) Metal Gear Solid 4 Resistance2 Uncharted Gran Turismo5 Prologue.. Wipeout HD Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Mitt synspunk: Best grafikk: MGS4 best efekter: killzone 2 ( har kunn spillt demoen ) best på farger: Uncharted vil også si at LBP har også veldig fin grafikk. sikkert mange her som ikke er enig i at jeg synes killzone 2 ikke har best på grafikk, men etter kunn å ha spillt demoen så synes jeg forsatt mgs4 ser finere ut. Men det kan jo endre seg etter at jeg har spillt full versjonen:P Lenke til kommentar
laurell Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Enig med Fenixen In game: Metal Gear 4 Cut scenes: Killzone 2, meget detaljert fjes på de videoene må jeg si.. Reality: Gran Tourismo5, utrolig for noen perfeksjonister de er de som laget det spillet. Har litt lyst og slenge med Mirrors Edge, men det blir for tegneserie aktig. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Er KZ2 cutscenes-grafikken bedre enn cutscenes-grafikken i Army of Two? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Er KZ2 cutscenes-grafikken bedre enn cutscenes-grafikken i Army of Two? Uten å noen gang har spilt verken Army of Two eller Killzone 2 vil jeg si ja. Endret 15. februar 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Gran Turismo 5 Prologue. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Killzone 2. Bare dumt å påstå noe annet. Teknisk sett er det overlegent alt annet foruten Crysis. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 GT5:P ser bedre ut enn Killzone 2. Crysis ser dårligere ut enn Killzone 2, bedre på bilder, men KZ2 er overlegen når du spiller. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Mye aliasing i GT5P. Det er faktisk ganske avgjørende. Uansett kommer God of War 3 til å knuse alt Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Kommer kanskje litt an på hva en ser etter.. flOw og Flower har en del kompliserte effekter på forplantninger i vannet, eller vind i gresset på den andre - som ikke likner på noe annet som er laget noensinne. WipeoutHD har noen lyseffekter og bruk av objekt- orientert anti- aliasing som er helt fantastisk. Antar de har laget et oversiktskart med sektorer som blir behandlet forskjellig når de er synlige. Litt det samme de gjør i Mirror's Edge, selv om det kanskje ikke er så vellykket, og ser forferdelig ut hvis du ikke spiller i hd- oppløsning. GT5p gjør spennende ting med viewporten når du kjører i forskjellig lys, og utjevner linjene i brettet slik at du ikke ser noen forskjell når bilen krenger, og slike ting. Ellers så er KZ2 demoen rene julekvelden, da men. edit: OC - er det meningen det der skal være "in- game"? Endret 15. februar 2009 av nipsen Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Yeah, that's in-game. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 KZ2, Uncharted. To ganske ulike titler med ulik grafikk. GT: Prolouge har ganske syk grafikk og. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Uncharted er veldig bra, holder på med fjerde playthrough og blir positivt overrasket hver gang (noen stygge bugs innimellom da ) Ellers ble jeg imponert over grafikken i Far Cry 2, men selve spillet suger da.... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 GT5P, Uncharted og KZ2 (demoen) er i de spillene på PS3 med best grafikk som jeg har spilt i hvert fall! Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Yeah, that's in-game. Oi, oi... Først Killzone 2, så dette. Og jeg som hater kverkespill, a gitt.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Yeah, that's in-game. Oi, oi... Først Killzone 2, så dette. Og jeg som hater kverkespill, a gitt.. Utenom sportsspill så kverker man vel noen i de fleste spill. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vel.. Broken Sword, Day of the Tentacle, Grim Fandango, Gabriel Knight 1? Kan gå rimelig lenge rundt av gangen uten at folk dør i dusinvis der.. Ikke egentlig så galt med Sands of Time heller, synes jeg - siden du ikke driver historien frem med å skyte sandmonstre i hodet... før du får medalje for å drept ekstra mange (hvis ikke det ble fikset på i en nyere versjon). Ikke at jeg ikke kan spille skytespill heller, forsåvidt.. Aliens vs. Predator er artig, synes jeg, fordi fantasirealiteten blir brukt til å skremme skiten av deg. Men jeg får bare dårlig smak i kjeften når "plottet" blir en unnskyldning for å kverke flere stereotype og onde tyskere og japanesere (ala COD). Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har du PRØVD God of War? Hvis ikke, give it a shot! Det har ingenting med Call of Duty å gjøre. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Spilt litt på ps2. Ble ikke helt solgt av en eller annen grunn.. Jeg vet ikke helt - det blir litt vanskelig å like parodier av mytologi som tar seg selv så seriøst ..Men jeg må helt klart ha GoW3 allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå