Gå til innhold

Hvilke spill på PS3 leverer den aller aller beste grafikken?

Kurt Grusom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt synspunk:

Best grafikk: MGS4

best efekter: killzone 2 ( har kunn spillt demoen )

best på farger: Uncharted

vil også si at LBP har også veldig fin grafikk.

sikkert mange her som ikke er enig i at jeg synes killzone 2 ikke har best på grafikk, men etter kunn å ha spillt demoen så synes jeg forsatt mgs4 ser finere ut. Men det kan jo endre seg etter at jeg har spillt full versjonen:P

Lenke til kommentar

Enig med Fenixen

In game: Metal Gear 4

Cut scenes: Killzone 2, meget detaljert fjes på de videoene må jeg si..

Reality: Gran Tourismo5, utrolig for noen perfeksjonister de er de som laget det spillet.

Har litt lyst og slenge med Mirrors Edge, men det blir for tegneserie aktig.

Lenke til kommentar

Kommer kanskje litt an på hva en ser etter.. flOw og Flower har en del kompliserte effekter på forplantninger i vannet, eller vind i gresset på den andre - som ikke likner på noe annet som er laget noensinne.

WipeoutHD har noen lyseffekter og bruk av objekt- orientert anti- aliasing som er helt fantastisk. Antar de har laget et oversiktskart med sektorer som blir behandlet forskjellig når de er synlige. Litt det samme de gjør i Mirror's Edge, selv om det kanskje ikke er så vellykket, og ser forferdelig ut hvis du ikke spiller i hd- oppløsning.

GT5p gjør spennende ting med viewporten når du kjører i forskjellig lys, og utjevner linjene i brettet slik at du ikke ser noen forskjell når bilen krenger, og slike ting.

Ellers så er KZ2 demoen rene julekvelden, da men. :p

edit: OC - er det meningen det der skal være "in- game"?

Endret av nipsen
Lenke til kommentar

Vel.. Broken Sword, Day of the Tentacle, Grim Fandango, Gabriel Knight 1? Kan gå rimelig lenge rundt av gangen uten at folk dør i dusinvis der.. Ikke egentlig så galt med Sands of Time heller, synes jeg - siden du ikke driver historien frem med å skyte sandmonstre i hodet... før du får medalje for å drept ekstra mange (hvis ikke det ble fikset på i en nyere versjon).

Ikke at jeg ikke kan spille skytespill heller, forsåvidt.. Aliens vs. Predator er artig, synes jeg, fordi fantasirealiteten blir brukt til å skremme skiten av deg. Men jeg får bare dårlig smak i kjeften når "plottet" blir en unnskyldning for å kverke flere stereotype og onde tyskere og japanesere (ala COD).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...