Gå til innhold

"The Wrestler" promobilder skutt med Canon 10D!

Anbefalte innlegg

For det første, har noen sett filmen? En virkelig god film jeg anbefaler på det varmeste!

Jeg var inne på medieserveren til filmweb og så på bilder fra filmen, jeg sjekket exif'en på et bilde (som den fotonerden jeg er) og til min forundelse var bildet tatt med et 10D. The Wrestler er ingen dyr film i forhold til andre produksjoner ($7 mill.) og det viser at de har spart inn på alle områder. Filmen er imidlertid bunnsolid med fantastisk skuespill som absolutt ikke lider under en "billig" produksjon! Så, til alle fotoutstyr-gærninger, inklusive meg selv, dere har alle bedre utstyr enn hva som brukes til promobilder av holywood-blockbusters! Deilig eller deprimerende?? hehe

post-157464-1234699950_thumb.jpg

File name: nxdwifm1-3.jpg

File size: 344396 bytes (3072x2040, 0.4bpp, 55x)

EXIF Summary:

Camera-Specific Properties:

Equipment Make: Canon

Camera Model: Canon EOS 10D

Camera Software: Adobe Photoshop CS2 Macintosh

Image-Specific Properties:

Image Width: 3072

Image Height: 2040

Image Orientation: Top, Left-Hand

Horizontal Resolution: 300 dpi

Vertical Resolution: 300 dpi

Image Created: 2008:08:14 12:26:31

Image Width: 200

Image Height: 133

Compression Scheme: JPEG Compression (Thumbnail)

Image Orientation: Top, Left-Hand

Color Space Information: Uncalibrated

Image Width: 2362

Image Height: 1569

Other Properties:

Resolution Unit: i

Exif IFD Pointer: 232

Compression Scheme: JPEG Compression (Thumbnail)

Horizontal Resolution: 72 dpi

Vertical Resolution: 72 dpi

Resolution Unit: i

Offset to JPEG SOI: 442

Bytes of JPEG Data: 3862

Offset to JPEG SOI: 28

Bytes of JPEG Data: 3446

Endret av lurfelus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bildet er helt sikkert tatt under prouksjonen og blir brukt som et av de ofisielle promobildene. Bildet er skarpt, men det lider av veldig mye støy pga. høy ISO. Jeg synest det var litt tøfft jeg, det de har gjort, kanskje en ivrig amatørfotograf har knipsa litt og fått til et brukbart resultat, så har de brukt det bildet som et av de offisielle bildene for promotering av filmen. Hvis det er tilfelle er det ihvertfall gøy for fotografen!

Lenke til kommentar
Bildet er helt sikkert tatt under prouksjonen og blir brukt som et av de ofisielle promobildene. Bildet er skarpt, men det lider av veldig mye støy pga. høy ISO. Jeg synest det var litt tøfft jeg, det de har gjort, kanskje en ivrig amatørfotograf har knipsa litt og fått til et brukbart resultat, så har de brukt det bildet som et av de offisielle bildene for promotering av filmen. Hvis det er tilfelle er det ihvertfall gøy for fotografen!

Bilde er ikke skarpt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...