lurfelus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) For det første, har noen sett filmen? En virkelig god film jeg anbefaler på det varmeste! Jeg var inne på medieserveren til filmweb og så på bilder fra filmen, jeg sjekket exif'en på et bilde (som den fotonerden jeg er) og til min forundelse var bildet tatt med et 10D. The Wrestler er ingen dyr film i forhold til andre produksjoner ($7 mill.) og det viser at de har spart inn på alle områder. Filmen er imidlertid bunnsolid med fantastisk skuespill som absolutt ikke lider under en "billig" produksjon! Så, til alle fotoutstyr-gærninger, inklusive meg selv, dere har alle bedre utstyr enn hva som brukes til promobilder av holywood-blockbusters! Deilig eller deprimerende?? hehe File name: nxdwifm1-3.jpg File size: 344396 bytes (3072x2040, 0.4bpp, 55x) EXIF Summary: Camera-Specific Properties: Equipment Make: Canon Camera Model: Canon EOS 10D Camera Software: Adobe Photoshop CS2 Macintosh Image-Specific Properties: Image Width: 3072 Image Height: 2040 Image Orientation: Top, Left-Hand Horizontal Resolution: 300 dpi Vertical Resolution: 300 dpi Image Created: 2008:08:14 12:26:31 Image Width: 200 Image Height: 133 Compression Scheme: JPEG Compression (Thumbnail) Image Orientation: Top, Left-Hand Color Space Information: Uncalibrated Image Width: 2362 Image Height: 1569 Other Properties: Resolution Unit: i Exif IFD Pointer: 232 Compression Scheme: JPEG Compression (Thumbnail) Horizontal Resolution: 72 dpi Vertical Resolution: 72 dpi Resolution Unit: i Offset to JPEG SOI: 442 Bytes of JPEG Data: 3862 Offset to JPEG SOI: 28 Bytes of JPEG Data: 3446 Endret 15. februar 2009 av lurfelus Lenke til kommentar
B25S Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Mulig de har leid inn en billig fotograf eller en dyr fotograf med dårlig utstyr. Det bildet du har vedlagte er jo ikke så veldig bra teknisk. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Filmen er ihvertfall et must for wrestlingfans Hvis det ikke er et under innspillingsbilde, men promo.... Ja da vet jeg ikke, men bildet for meg ser helt uklar ut, selve utførelsen var jo grei da, likte bilde godt, men det hadde jo vært mye bedre om fyren var skarp. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Bildet er helt sikkert tatt under prouksjonen og blir brukt som et av de ofisielle promobildene. Bildet er skarpt, men det lider av veldig mye støy pga. høy ISO. Jeg synest det var litt tøfft jeg, det de har gjort, kanskje en ivrig amatørfotograf har knipsa litt og fått til et brukbart resultat, så har de brukt det bildet som et av de offisielle bildene for promotering av filmen. Hvis det er tilfelle er det ihvertfall gøy for fotografen! Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Ser nå at han har på seg to jakker. Måtte være bedre å lukket den ene.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bildet er helt sikkert tatt under prouksjonen og blir brukt som et av de ofisielle promobildene. Bildet er skarpt, men det lider av veldig mye støy pga. høy ISO. Jeg synest det var litt tøfft jeg, det de har gjort, kanskje en ivrig amatørfotograf har knipsa litt og fått til et brukbart resultat, så har de brukt det bildet som et av de offisielle bildene for promotering av filmen. Hvis det er tilfelle er det ihvertfall gøy for fotografen! Bilde er ikke skarpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå