Gå til innhold

Altfor treig :S Hvorfor?


Birry-boy

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har da Toshiba pro satelite å nettet mitt er sinsykt treg:S Feks når jeg laster ned filmer eller noe sånt så får jeg KB/S ned på 30 kb/s? for noen måneder siden så var den mye raskere faktisk opp til 300 kb/s og nå plutselig er den treig:S Har alle programmene nesten lukket bruker crap cleaner å defragmenterer dataen 1 gang i uken... har ingen popups eller noe heller:S Hva kan årsaken være? Hva må jeg gjøre får å fikse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå har ikke CPUen noe med hvordan nettverket ditt oppfører seg... men ting som modemet, routeren og torrentprogrammet, samt hvor mange som seeder til deg som har noe med saken å gjøre..

Mhmm :/ Feks nå laster jeg ned Wall-E da, og bruker BitLord å filmen var på top 100 listen å det er en god del som seeder, men likevel så har jeg 50kb/s ? Bredbånden er fra Telenor speedtouch vet ikke åssn den er men men...

Lenke til kommentar
Hei, jeg har da Toshiba pro satelite å nettet mitt er sinsykt treg:S Feks når jeg laster ned filmer eller noe sånt så får jeg KB/S ned på 30 kb/s? for noen måneder siden så var den mye raskere faktisk opp til 300 kb/s og nå plutselig er den treig:S Har alle programmene nesten lukket bruker crap cleaner å defragmenterer dataen 1 gang i uken... har ingen popups eller noe heller:S Hva kan årsaken være? Hva må jeg gjøre får å fikse det?

 

Rapportert, her diskuterer du ulovlig nedlastning.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har da Toshiba pro satelite å nettet mitt er sinsykt treg:S Feks når jeg laster ned filmer eller noe sånt så får jeg KB/S ned på 30 kb/s? for noen måneder siden så var den mye raskere faktisk opp til 300 kb/s og nå plutselig er den treig:S Har alle programmene nesten lukket bruker crap cleaner å defragmenterer dataen 1 gang i uken... har ingen popups eller noe heller:S Hva kan årsaken være? Hva må jeg gjøre får å fikse det?

 

Rapportert, her diskuterer du ulovlig nedlastning.

 

 

hahaha! LOL! selv om det står "laster ned filmer" så trenger det ikke være ulovlig!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Min er også veldig tregt, men jeg lastet ned et spill eller prøver å laste ned et spill, akkuratt i det den hadde kommet til 99,5 stoppa den og det var 0 KB/s... noen som vet noe omm hvordan jeg kan få den til å starte igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...