Suppekatten Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) HeiJeg har et Biostar Tpower I45 hovedkort i maskinen min, med en Swiftec MCW30 NorthBridge blokk. Problemet er bare at jeg fort fant ut at hovedkortet ikke hadde noe temperatur sensor på northbridgen Derfor er jeg litt engstelig for hvilken temperatur den har? Hvordan skal jeg montere en egen sensor slik at jeg får de mest nøyaktige temperaturene? Og er det noen som hvet hvor på hovedkortet man kan plugge i sensoren? Finner ingen kontakter...Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) du kan jo installere feks pcwizard08 eller everest det er sofware program som inneholder alt du trenger og vil vite om din pc bla temp på nb EDIT: jeg liker absolutt best pcwizard, men det er nå smak og behag Endret 15. februar 2009 av gjeewaytee Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Problemet er bare at ingen programm klarer å lese temperaturen Bruker selv everest ultimate, men når det ikke finnes noen sensor, så blir det jo heller ingenting å lese? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 ahh...skjønner. da blir det litt værre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå