OgnOmm Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Ikke nå heller. Tror egentlig ikke de kommer igjen. Det er jo snart tid for å pakke, så jeg tror de ikke gidder å ha opp i dag. De taper ikke veldig mye på det. Et lite kjøp fra dag, men de orker vel ikke. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Syns 3dfxcool er en hyggeligere butikk en microplex+3dfxcool er billigere Blah! 3dfxcool har ikke katoder i forskjellige størrelser, ikke no UV utstyr og ikke for å glemme LazerLED.. skulle nemlig akkurat til å kjøpe akkurat disse tingene! MouseSkatez savner jeg også.. enig med mouseskate... men jeg kan da erindre at jeg kjøpte et uv rør for 110 kr med dingsboms der på tors... mind the gap men nå er jeg trøtt, sliten og savner sengen min... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 3dfxcool er nok ferdige for i år.. fortsatt stengt.. tviler på att de åpner nå Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 I'm still hoping! trenger Artic silver 3!!! men, men... hvem gidder å ha åpent noen få timer den dagen alle drar? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Dem stengte vel i 18-19 tida i går tror jeg. Var i allefall ikke lenge etter at jeg kjøpte meg Zalman passiv skejrmkortkjøling. Da dem prata om det seg i mellom. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Dem stengte vel i 18-19 tida i går tror jeg. Var i allefall ikke lenge etter at jeg kjøpte meg Zalman passiv skejrmkortkjøling. Da dem prata om det seg i mellom. Kjøpte jeg å Og Zalman CNPS 7000 Cu og en MFC1 Nå skal det bli lydløst Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 jaja, for vel stikke til Oslo på tirsdag Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Dem stengte vel i 18-19 tida i går tror jeg. Var i allefall ikke lenge etter at jeg kjøpte meg Zalman passiv skejrmkortkjøling. Da dem prata om det seg i mellom. Kjøpte jeg å Og Zalman CNPS 7000 Cu og en MFC1 Jeg glemte helt å kjøpe NB-kjøler. Også huska jeg det først nå Den vifta på NB jeg har nå bråker som et (rosa) helikopter, siden den er det eneste som er igjen av "støygenerasjonen". Lenke til kommentar
eab Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg glemte helt å kjøpe NB-kjøler. Også huska jeg det først nå Den vifta på NB jeg har nå bråker som et (rosa) helikopter, siden den er det eneste som er igjen av "støygenerasjonen". Så du har ikke harddisker med andre ord? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg glemte helt å kjøpe NB-kjøler. Også huska jeg det først nå Den vifta på NB jeg har nå bråker som et (rosa) helikopter, siden den er det eneste som er igjen av "støygenerasjonen". Så du har ikke harddisker med andre ord? Uhm, jo, men jeg regner ikke Seagate Barracuda med i den betegnelsen. :wink: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Det virkelig dumme i år, var at ingen solgte DVD+R-plater.. Asus hadde bare -R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå