Gå til innhold

Til dere på TG, vet dere om 3dfxcool.no kommer tilbake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns 3dfxcool er en hyggeligere butikk en microplex+

3dfxcool er billigere :)

Blah!

3dfxcool har ikke katoder i forskjellige størrelser, ikke no UV utstyr og ikke for å glemme LazerLED.. skulle nemlig akkurat til å kjøpe akkurat disse tingene! MouseSkatez savner jeg også.. :roll:

enig med mouseskate... men jeg kan da erindre at jeg kjøpte et uv rør for 110 kr med dingsboms der på tors... mind the gap :D

men nå er jeg trøtt, sliten og savner sengen min...

Lenke til kommentar
Dem stengte vel i 18-19 tida i går tror jeg. Var i allefall ikke lenge etter at jeg kjøpte meg Zalman passiv skejrmkortkjøling. Da dem prata om det seg i mellom.

Kjøpte jeg å :D

Og Zalman CNPS 7000 Cu og en MFC1 :yes:

Nå skal det bli lydløst :woot:

Lenke til kommentar
Dem stengte vel i 18-19 tida i går tror jeg. Var i allefall ikke lenge etter at jeg kjøpte meg Zalman passiv skejrmkortkjøling. Da dem prata om det seg i mellom.

Kjøpte jeg å :D

Og Zalman CNPS 7000 Cu og en MFC1 :yes:

Jeg glemte helt å kjøpe NB-kjøler. Også huska jeg det først nå :( Den vifta på NB jeg har nå bråker som et (rosa) helikopter, siden den er det eneste som er igjen av "støygenerasjonen".

Lenke til kommentar
Jeg glemte helt å kjøpe NB-kjøler. Også huska jeg det først nå :( Den vifta på NB jeg har nå bråker som et (rosa) helikopter, siden den er det eneste som er igjen av "støygenerasjonen".

Så du har ikke harddisker med andre ord? :roll:

Lenke til kommentar

Så du har ikke harddisker med andre ord? :roll:

Uhm, jo, men jeg regner ikke Seagate Barracuda med i den betegnelsen. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...