brune-ha Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Kompissen min der skal kjøpe et par ting, og han sa nå at de var stengt, og han var ikke sikker på om de kommer tilbake. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 de har sikkert oppe i morra og.. håper vertfall det.. for jeg sku ha kjøpt funnel .. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 de har sikkert oppe i morra og.. håper vertfall det.. for jeg sku ha kjøpt funnel .. Kompissen min drar rundt 5-6 i kveld tror jeg da. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 idiotisk at ingen på tg har mouse skates eller lignende, fikk av en kompis, men skulle ha kjøpt en pakke til, gidder jo ikke å bestille bare det.. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 idiotisk at ingen på tg har mouse skates eller lignende, fikk av en kompis, men skulle ha kjøpt en pakke til, gidder jo ikke å bestille bare det.. Skjønner, koster mye spenn på porto... Men ingen som vet om de åpner eller når de åpner? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 er det ingen på tg som går på forumet, det er synd Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Kan noen si fra når de er tilbake plz? Er de der nå? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 jeg ser rett bort dit.. å nei de har ikke åpna enda.. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 jeg ser rett bort dit.. å nei de har ikke åpna enda.. Du kan ikke være så snill å poste hvis du ser at de åpner? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hvorfor er egentlig ikke Microplex her.. ? Dem har jo mye bedre stasj og utstyr.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hvorfor er egentlig ikke Microplex her.. ? Dem har jo mye bedre stasj og utstyr.. 3DFXCool er sponsor, og derfor får dem monopol på salg av casemodding og kjøling på tg...(er kansje ikke den offesielle grunnen men ligger vel mellom linjen) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Syns 3dfxcool er en hyggeligere butikk en microplex+ 3dfxcool er billigere Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Syns Netconnection er best eg.... Knall service. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Noen som sier de ikke åpner mer, stemmer det? Hw.no folka som er der burde jo vite det :-) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Syns 3dfxcool er en hyggeligere butikk en microplex+3dfxcool er billigere Blah! 3dfxcool har ikke katoder i forskjellige størrelser, ikke no UV utstyr og ikke for å glemme LazerLED.. skulle nemlig akkurat til å kjøpe akkurat disse tingene! MouseSkatez savner jeg også.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 er det ingen på tg som går på forumet, det er synd Det er MANGE på forumet som er på TG. Bare at de holder til i søppel.. Over til MP og 3dfx diskusjonen. Jeg har handlet mest hos 3dfx ,men det er pga de har vært billigere på de varene som jeg har bestilt ,men med litt mindre utvalg Har faktisk fått sinsykt god service hos 3dfxcool. De sendte meg en ny shim når jeg sa at den jeg fikk ikke passet. Og når den jeg orginalt kjøpte kostet 40kr og den jeg fikk kostet 99kr så klager man ikke. Jeg endte opp med 2stk shims Og dette er bare av et av eksemplene. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 ikke no UV utstyr Eh, tror du har blingsa litt... Sitter siden av 3 stykker som har kjøpt sånt... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 De var visst utsolgt for det meste etter de stengte i dag hørte jeg Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 ikke no UV utstyr Eh, tror du har blingsa litt... Sitter siden av 3 stykker som har kjøpt sånt... nesten ikke no UV utstyr da.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Fortsatt ingen hos 3dfxcool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå