jpsalvesen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har omsider fått tak i en Epson Perfection V700 - brukt! Og nå sitter jeg og gjør meg kjent med den. En av tingene jeg ser er at det hadde vært godt å gjøre negativene noenlunde rene før jeg slipper løs ICE-algoritmen. Noen som har noen gode metoder å dele? Kamelhårsbørste? Trykkluft? Lenke til kommentar
eth006 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=56011422 du kan prøve med en slik. skal funke lykke til Lenke til kommentar
arela Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har brukt vann, for så å tørke av med å klemme (ikke dra) et fint tøystykke bortover filmstripa. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Takk, karer! Skal innom Clas Ohlsson og skaffe meg litt luft-på-boks. Fikk tips om denne på en annen side, forresten. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg brukte renset bensin (Coleman fuel) på en bomullsdott til å rense bort et limaktig stoff som var på en film jeg fremkalte en gang. Det fungerte helt fint, og filmen ble på ingen måte skadet. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå