Anthila Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Klart hun sier at hun vil bli bedre kjent med deg når du sier det først, men hun har jo overhode ikke svart på det du faktisk lurer på, som er hvorfor hun oppfører seg slik hun gjør.?? Er hun ikke intressert så er hun ikke det. Mange fisker i havet. Jeg hadde iallefall ikke gidda å vært no løpegutt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det får være grenser for hvor mye man skal pushe på noen uten å få omtrentlig samme respons tilbake. Jeg hadde ikke giddet å være så pågående mot noen som strittet sånn imot, i hvert fall. Legg det litt på is, vær hyggelig og imøtekommende, men trapp ned på initiativet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det får være grenser for hvor mye man skal pushe på noen uten å få omtrentlig samme respons tilbake. Jeg hadde ikke giddet å være så pågående mot noen som strittet sånn imot, i hvert fall. Legg det litt på is, vær hyggelig og imøtekommende, men trapp ned på initiativet. Det er derfor jeg ikke gidder å ta mer kontakt, bare "friends" fra nå av. jeg orker ikke dette her. sliter meg selv ut. så jeg tror jeg skal ta det som det kommer, og vente på at hun tar kontakt hvis hun er keen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Godt tenkt. Lykke til =) Lenke til kommentar
Bbalbalblalds Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Fikk jeg laget profil også Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Grættis, velkommen som fullverdig, likeverdig, hverken mer- eller mindreverdig, men akkurat passe verdifull Lenke til kommentar
Bbalbalblalds Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Takker igjen .. Lenke til kommentar
Iquestion Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hehe, makan... Jeg blir nesten litt irritert her jeg sitter og leser. "Har du en lav sosial status?" Hva er det for en ting å spørre om? Skulle tro vi befant oss i Gossip Girl-serien... Vi har vel alle vært fjortisser en gang og passet på slike ting, men ærlig talt - han er 20! Da har man gjerne funnet ut hvilken type folk man liker og omvendt, og driter i resten? Dessuten, guttene som har svart deg har tydeligvis ikke peiling. Jeg selv kjenner meg igjen i mye av dette, bare i jentas (eventuelle) situasjon. Jeg har vært sammen med typen min i 2 år nå, men dette med venner + kjæreste er IKKE alltid noen dans på roser! Når det gjelder kameratene til typen min har jeg hatt det fint med dem fra dag en, mens det har vært både og med ham og mine venninner. Det er vel rett og slett slik at gutter og jenter er ganse forsjellige på dette området - som det sies; jenter er unødvendig kompliserte. Jeg har venninner som den dag i dag fortsatt ikke "liker" kjæresten min, til tross for at han er alt fra snill, hyggelig, pratsom etc. Andre av dem forguder ham. Men altså - mange jenter er bare slik - og særlig de av oss som ikke er det legger merke til dette og vet hvem av venninnene våre som er slik. Det kan være en stor grunn i seg selv - at hun ikke rusher med å "forene" dere fordi det faktisk kan være litt jobbsomt, og da bør det i alle fall være verdt det. Forøvig gjelder denne oppførselen i mitt tilfelle dem av venninnene mine som selv er single - og kanskje gjerne ville beholdt meg i den klikken. Mens dem som har kjæreste selv blir kjempeglade og gleder selv til å henge sammen med dere. Egoistiske grunner med andre ord, som kun de aller beste vennene ikke setter først:) Og en ting til: Uansett hva grunnen hennes måtte være; det finnes ikke noe mer tiltrekkende en en gutt som trekker seg unna deg. Ikke på en frekk måte, men på en likegyldig måte. Sprøtt og patetisk, men sånn er vi jenter :S Finnes ikke et bedre virkemiddel for deg:) Lenke til kommentar
Floregnag Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 var i nøyaktig samme situasjon som deg, og seriøst, hvis du ikke kommer deg noen vei, så prøv å glem henne så fort som mulig. dette er jo en skikkelig luremus, hun liker å flørte og bare ha noen å være sammen med, men vil ikke noe mer enn det (noe hun ikke gir utrykk for). Så vi blir sittende å prøve å tolke hva hun egentlig vil og tegnene er jo egentlig klare - hun er gira, men faktum er at hun ikke er det. sløste et år på denne dama.. hender hun sender en mld i ny og ne.. men jeg bare overser det.. Lenke til kommentar
hocknotch Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har akkurat samme problemet, dette med en jente som er litt sjenert og tilbaketrukke, men som ikke nødvendigvis ikke er keen på meg, heller stikk motsatt <3 er bare så frustrerende at alt skal være så VANSKELIG når to mennesker liker hverandre!! men jeg skal klare det ;D Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ta deg en snakk med henne... jeg har en kamerat som er sammen med ei jente, men han sa at han ikke turte å holde henne i hånda, kysse henne osv når de var på skolen.. (de går på samme skole)... så sa jeg at; når de på skolen ser dere sammen, så blir det sikkert noe prating om det i begynnelsen (de på skolen hans var visstnok ganske 'sladrete' de og)... men etterhvert vil de bli mer vant til det og glemme det! be henne tenke litt over det selv! hun har sikkert noen veninner som har blitt sammen med en hun syntes er rar og merkelig (eller noe)... men hun ble vel vant med det tilsutt? jeg er også den som må ta kontakt med typen min hele tida Jeg var ganske nervøs pga det i begynnelsen av forholdet våres, fordi han aldri ringte selv og spurte om vi skulle møtes. Men vi har hatt seriøse samtaler Og vi har begge vært ærlige, og jeg stilte ham de spørsmåla jeg hadde tenkt på i lang tid... nå er ikke dere sammen da, men det virker som dere trives sammen og er ganske nære... prøv å ta en prat med henne, og spør rett ut hva det er du tenker på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå