Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det egentlig hun vil?!?

Gjest Guest_confused_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_confused_*

Okai! Hvor starter jeg..

Jeg har møtt en dame, veldig snill, sjarmernde og utrolig søt, men prob er, ihvertfall i starten så var alt i hundre, men sist søndag overnattet jeg hos henne. Det var kanskje ikke det lureste jeg kunne gjort. for begges del. Vi tok bussen inn mot byen, Vi begge skulle på skolen hennes, og hun følte seg ikke helt ok. Hun fortalte meg at hun ikke ville at folk på skolen hennes skulle få vite om dette. Så var det veldig stille framover, vi hadde noen avtaler men, det kom noe iveien. Så kom V-day (igår).. Jeg dro opp, vi så på film. kos, klapp og klem. men, Det virket som om hun ikke var så interessert i går kveld. (Alt det jeg har skrevet nå er litt sånn rotete, menmen!)

Men er interessert, Det må jo hun nesten være. men det er alltid jeg som kontakter henne. Hun vet at jeg liker henne, og jeg vet han hun liker meg. Så hva er det som egentlig er problemet??!!?! hvis hun er interessert så ville hun vel kanskje kontaktet meg litt mer, hun bryr seg veldig også om hva andre mennesker mener. de på skolen. En ting til som jeg glemte å si. Hun var veldig forrelsket i en kar for 3 -4 mnd siden.

Sorry at dette ble så rotete, men hadde bare 5 min på meg! :)

Takk for innlegg! :)

Kommer tilbake i pausen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vi er begge 20, beklager for skrivefeil^^.. Gikk veldig fort her..

sjenert? Ja, hun er ganske sjenert når det kommer til at vi er sammen med felles venner ect.

Hun er faktisk litt sjenert når vi er alene også.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Virker som om hun er litt flau over deg...eventuelt sjenert. Dette er noe du må snakke med henne selv om :shrug:

Vi er i en veldig sammensveiset vennegjeng, + at skolen hun går på er veldig sosial, så hvis det skjer noe, f.eks at en ser oss, så snakker hele skolen om det.

Lenke til kommentar
Hva er så "farlig" at dere er sammen egentlig, og at hun/du tror at alle kommer til og snakke om dere? Skjønner ikke helt..

Hun vil ikke at folk skal få vite om det får hun er helt sikker på at det er dette hun vil? jeg vet ikke..

Lenke til kommentar
Du må jo ha utrolig lav status på den skolen hvis dama ikke tør å bli sett i nærheten av deg, da..hvorfor skulle det bety noe at andre vet dere er sammen? Er jo en helt naturlig ting.

Jeg går ikke på denne skolen. alle vennene mine går der^^ og NEI, jeg har ikke EN lav sosial status. Er der et par ganger i uken og hjelper til med noen innspillinger..

Lenke til kommentar
Hold litt avstand da, og se om hun gidder å ta kontakt med deg. Er hun interessert tar hun nok kontakt, hvis ikke er det ikke vært å satse på.

Akkurat det jeg tenker på..

Lenke til kommentar

Oppførselen hennes sier at hun er redd for å bli kalt for "løs tøs" hvis hun er sammen med en fyr etter å ha vært SÅÅÅÅ forelska i en anna fyr bare 3 uker før. Mao er hun mere interessert i hva venninnene synes enn hva hun syns selv. Da er hu ikke gamle dama tror jeg?

Lenke til kommentar
Oppførselen hennes sier at hun er redd for å bli kalt for "løs tøs" hvis hun er sammen med en fyr etter å ha vært SÅÅÅÅ forelska i en anna fyr bare 3 uker før. Mao er hun mere interessert i hva venninnene synes enn hva hun syns selv. Da er hu ikke gamle dama tror jeg?

hun er 20, samme som meg.. Vi har helt lik status på skolen hennes. tror faktisk jeg kjenner flere enn henne der. men uansett.

Hun bryr seg veldig om hva folk mener.. Veldig glad i oppmersomhet selvom hun er litt sjenert.

Lenke til kommentar

Vel, noe er jo galt da siden hun er redd for at de andre skal mene noe om dere som par. Da er det sannsynligvis negative vibber mot deg i vennegjengen hennes. Kan ikke være noe annet. Hvis alt hadde vært normalt, hadde hun bare blitt sammen med deg og inkludert deg i gjengen sin.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Vel, noe er jo galt da siden hun er redd for at de andre skal mene noe om dere som par. Da er det sannsynligvis negative vibber mot deg i vennegjengen hennes. Kan ikke være noe annet. Hvis alt hadde vært normalt, hadde hun bare blitt sammen med deg og inkludert deg i gjengen sin.

ikke akkurat. hehe ^^ tror det er omvendt du.. Mine bestevenner som jeg har kjent mange mange år er med her :)

Selvfølgelig er det 2 sider her, Jeg tror ikke hun er redd. jeg tror hun er usikker, han typen som hun holdt på med går på samme skolen, Det som skjedde der var at de hadde et lite øyeblikk men så fant han seg en annen. Du kalle meg "blind" siden jeg er i denne situasjonen, men jeg tror hun er redd for å binne seg igjen etter det?

Lenke til kommentar
Voldsomt til spekulasjoner. Spør så får du vel svar?

Jeg har snakket med henne om det. Jeg er en person som ikke bryr meg om hva folk mener fra eller til. så lenge det ikke går utover noe. Jeg sa at jeg likte henne, og at jeg ville veldig gjerne bli bedre kjent med henne, og hun sa det samme tilbake, men Alikevel er hun så maksimalt usikker på hva hun vil. Jeg tror jeg skal bare la henne ta kontakt med meg fra nå av. For jeg vil egentlig ikke være en "løpegutt" de neste 4 ukene. Så da får jeg vel egentlig bare la henne være for seg selv, tenke over hva hun vil, så kan hun lure på hvorfor jeg ikke tar kontakt, men fra en annen side så kan dette også slå tilbake på meg. Hun kan jo tenke at jeg ikke er interessert lengre siden jeg ikke tar kontakt. og siden hun er så usikker tviler jeg kanskje på at hun tar kontakt? ikke fordi hun ikke vil, men fordi hun er usikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...