iSimen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hadde vært greit da vi har ett til TES, og tilogmed Halo. Fallout er stort for tiden, jeg syns det skal komme et slik forum. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hvilke kategorier som er nødvendig å ha på forumet er avhengig av aktiviteten og postmønstret til brukerne. Kategorier som blir veldig lite eller aldri brukt er ikke mye mening i å ha. Det blir bare uhorvelig uoversiktlig, og tråder gjemmes bort i kategorimyldret som da oppstår. Og forumet er allerede på en slankekur for tiden. Jeg har sett igjennom 4 kategorier: Microsoft (konsoll), Sony (konsoll), PC-spill og Generelt om spill. Hittil i februar måned har det enten blitt opprettet eller postet i tilsammen 6 tråder. Det mener jeg er alt for lite til å forsvare en egen kategori. Hadde det derimot vært 3-6 nye tråder og 6-10 aktive tråder hver dag så hadde det vært med fornuftig med egen kategori. Endret 15. februar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg