Thomas. Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 SELECT * FROM admin_logg WHERE tekst LIKE '%Brukeren ut%' AND bruker = '$viewprofile' ORDER BY id DESC Jeg skal hente ut innhold fra tabbelen, hvor `tekst` starter med "Brukeren ut", men det ovenfor fungerer ikke. Forslag? Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Fint, på grunn av den bumpen gidder jeg ikke å hjelpe deg Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Fint, på grunn av den bumpen gidder jeg ikke å hjelpe deg Bra, vil ikke ha hjelp av nybegynnere. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Fint, på grunn av det gidder heller ikke jeg å hjelpe deg. (Humrer litt inni meg når jeg leser første post.. Du har virkelig ikke tatt til deg en jævla dritt du har blitt fortalt, du?) Endret 15. februar 2009 av Jonas Lenke til kommentar
tsoiland Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 prøv å print ut spørringen før du kjører den.. sjekk at variabler ble satt inn slik du forventer.. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Fint, på grunn av det gidder heller ikke jeg å hjelpe deg. (Humrer litt inni meg når jeg leser første post.. Du har virkelig ikke tatt til deg en jævla dritt du har blitt fortalt, du?) Å? Når fikk jeg hjelp med dette sist? @tsoiland Ja, alt blir satt inn riktig Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Fint, på grunn av det gidder heller ikke jeg å hjelpe deg. (Humrer litt inni meg når jeg leser første post.. Du har virkelig ikke tatt til deg en jævla dritt du har blitt fortalt, du?) Å? Når fikk jeg hjelp med dette sist? Det Jonas nok mener er at du nok en gang kommer med et problem uten å forklare hva som går galt. Det er mye enklere å hjelpe hvis man veit hva du forventer/ønsker skal skje og hva som faktisk skjer. Å si «fungerer ikke» sier oss særdeles lite. Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Prøv uten prosent-tegn foran? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå