sonny Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 I firmware versjon 2.60 skal det være støtte for Photo Gallery. Jeg vurderer å kjøpe en PS3 og en av de tingene jeg ønsker å bruke den til er å vise stillbilder fra pc'en på TV'en. Har derfor noen spørsmål i den forbindelse til de som har prøvd funksjonaliteten. 1) Er det slik at bildene fysisk må ligge på PS3'en eller kan de ligge på pc'en og at PS3'en har tilgang til dem over nettet? Ønsker ikke å kopiere alle bildene over på PS3'en (det er heller ikke plass til alle bildene på PS3'en). 2) Støtter Photo Gallery rating av bilder slik at jeg feks kan velge å se kun bilder som har 3 stjerner eller mer? 3) Kan du søke frem bilder ut fra nøkkelord som er lagt på bildet? 4) Hvilke filformater støtter Photo Gallery? Støtter den PSD? Støtter den RAW formater - er spesielt opptatt av Canon sine (CR2)? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 punkt1: Ja bildene må ligge fysisk på ps3en.. når det gjelder plass så koster det 500kroner for en 250gb fra komplett.. det burde holde til de fleste bildene du ønsker å vise ? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) For å bruke photo gallery må vel filene ligge på Ps3. Men om du bare bruker xmb sin innebygde vise bilde funksjoner, som også er bra, så holder det vel om bildene ligger på en ekstern disk som er koblet til ved usb kabel. Streaming av bilder over f.eks. en media server på pc'en din funker også. Men støtter forslaget til Fenixen. Kjøp deg en 320gb eller 500gb disk og installer denne på ps3. 320 GB til 635 kr 400 GB til 825 kr 500 GB til 995 kr Punkt 2: Nei Punkt 3: Nei Punkt 4: JPEG (DCF 2.0/Exif 2.21 compliant), TIFF, BMP, GIF, PNG. Demo av det nye photogallery Fungerer utrolig godt egentlig. Kjappere enn noe jeg har testet på pc. Funker helt greit denne også. Endret 15. februar 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå