AlfJ Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har sett noen filmer på blandt annet youtube der folk spiller Super maro bros og Mario kart på PSP. Vet man må ha den modifisert da. Men etter det? Noen som vet hvordan man gjør det? -Aleks Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Les tråden som er "Pinned" om dette temaet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=772480 Lenke til kommentar
AlfJ Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Ja. Er det en guide til å hacke(modifsere) psp-en? Kan noe gå galt under hackingen? Etter det. Hvordan kan jeg da laste ned mariokart64 og spille det? Noen som kan forklare eller sende meg en PM. - Aleks Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 ja det er en guide til å hacke pspen.. nei ingenting kan gå galt.. alt er forklart i guiden.. jeg hacket søsteren min sin psp, tok en liten time så hadde jeg hacket den, lagt inn ny firmware, lagt inn snes emulator med spill + 3 psp spill.. Spill finner du jo selvsagt på torrentsider.. men les i den andre tråden.. er ikke noen heksekunst å hacke den.. Lenke til kommentar
AlfJ Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Hvilken simulator må jeg ha for å spille nintendo ds spill på den? Og legger man inn ny firmwire med den guiden også? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det går ikke an å spille Nintendo DS på PSP. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det sier seg jo selv egentlig, det er faktisk en emulator på vei men det kan umulig virke bra på dem man må bruke touch pad på. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det sier seg jo selv egentlig, det er faktisk en emulator på vei men det kan umulig virke bra på dem man må bruke touch pad på. Det finnes da DS emulator til PC ^^. Hadde vært fett å bruke Windows 7 + touchscreen med DS emulator. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det sier seg jo selv egentlig, det er faktisk en emulator på vei men det kan umulig virke bra på dem man må bruke touch pad på. Det finnes da DS emulator til PC ^^. Hadde vært fett å bruke Windows 7 + touchscreen med DS emulator. Det er snakk om til psp her da... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Går hvertfall ann å spille nintendo 64 spill på psp. Lenke til kommentar
AlfJ Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 hvilken simulator trenger jeg får å spille nintendo 64 spill da? Og noen som vet hvor jeg kan finne 64 spill? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) hvor tror du at du finner det.. på torrentsider selvsagt.. det er ikke akkurat slikt de deler ut gratis Endret 22. februar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 For meg virker det som trådstarter kun ønsker å spille piratspill på maskinen sin, og da hjelp til slikt ikke er tillatt etter retningslinjene punkt 8, stenges tråden. Ønsker man hjelp til å legge inn eller har problemer med cutsom firmware, kan man ta det i samletråden for dette temaet. Reaksjoner på moderering taes via PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg