brune-ha Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Noen som sa detta hjelp på Beta versjonen, men det virker ikke hos meg på final edition. Dette virker ikke: Skriv forum.hardware.no Hak av "Use default Cookie settings" Hak på "Use as domain" Hak på "Accept cookies osv" Hak på "Accept Third party osv.." Har søkt drit lenge på forumet for å finne en løsning, men fant ut at jeg måtte lage en ny thread. btw. kan hende noen har skrevet en løsning jeg har bare bladd fordi fordi jeg ikke så det :oops: Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Prøv å hak av "use cookies to trace passw. protected pages" under privacy. Jag har det samme som deg pluss overnevnte. Hos meg funker det. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Virker nå. Tusen takk, setter Opera som default browser pga deg Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Finnes det andre? Andre, hva da? :-) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Browsere Om det fins fler browsere enn Opera? Ja Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hehehe, enten tok ikke brune-ha ironien, eller så er jeg så dum at jeg ikke tok ironien i svaret til brune-ha Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Skjønte det nå, er "litt" treig! Når jeg så smilien hans skjønte jeg det! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå