Gå til innhold

t68

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for det første er jo t68 dekslene sinnsykt mye kulere enn t68i dekslene. Men ja det går ann å skifte, men da må du sannsynligvis sende mobilen inn på verksted (eller kanskje de kan gjøre det hoss forhandler)... Det går ikke ann å skifte bakdekslet uansett, men det er jo kult med gummi da :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har selv en T68m som jeg personlig har byttet deksel på.

Du får bestilt deksler fra denne karen her: [email protected]

Jeg har personlig bestilt 2 deksler av han. De heter Artic blue og Adriatic blue. De koster 30 USD per stk og du betaler gjennom noe som kalles paypal, som er nettbetaling slik at du må ha et visa-kort.

Han har sin egen hjemmeside men linken til denne finner jeg ikke nå, kan finne den til deg senere. Hvis du liker T68 Lunar grey fargen, er disse enda billigere koster bare 15 USD.

Hvis ikke regner jeg med at du kan gå innom et mobilverksted og be de bytte ut deksel til deg.

Neste spørsmål blir sikkert hvor enkelt er det å innstallere dem?

Ærlig talt, veldig enkelt! Egentlig trenger du en skrutrekker som heter Torx 6. Disse er å få kjøpt på bl. a Bilforum og sikkert Clas Ohlson m.m. Jeg brukte en vanlig flat skrutrekker og det gikk greit. Men da må man være veldig forsiktig.

Hvis du vil kan jeg hoste opp linker til slike instruksjoner også.

Lenke til kommentar
...er veldig nybegynner med mobil og luerer på hva som er forskjellen med en t68 og en t68m....?

...om jeg kan kjøpe et t68i deksel og sette det på en t68 mobil?

Hvet ærlig talt ikke om det er noen forskjell på t68 og t68m. Men forskjellen på t68 og t68i er en litt annen form UTENPÅ dekselet og at t68i har mms. Det går ann å ha t68 deksel på t68i ja...

Lenke til kommentar

I denne sammenhengen er det irrelevant om du har en T68 eller T68m osv. Dekslene vil passe uansett T68x du har.

Thesausage: Hvis du leser mine innlegg, f. eks det jeg skrev ovenfor så var det svar på spørsmålet ditt.

For å gjenta, et T68i deksel vil passe til en T68 eller en T68m, og et T68 eller T68m deksel vil passe til T68i.

Forskjellen mellom T68 og T68m kontra T68i for en stund tilbake var som det ble sagt utseendet på selve telefonen og softwaren.

Utseendet i form av T68 har en annen design på batteriet, antennen og frontdekslet.

Softwaren i form av menyene var annerledes og at T68i kunne sende og motta MMS.

Lenke til kommentar
dete er jo ganske kult da. Skal skaffe meg i deksel jeg , så slipper mobilen min å se gammel ut. Om noen vet hvordan man kan få det blået lyset i tastene som i versjonen har på min t68(i)

ingen som kan svare på mitt egentlige spørsmål????

Lenke til kommentar
dete er jo ganske kult da. Skal skaffe meg i deksel jeg , så slipper mobilen min å se gammel ut. Om noen vet hvordan man kan få det blået lyset i tastene som i versjonen har på min t68(i)

ingen som kan svare på mitt egentlige spørsmål????

Kjøp en ny, din masekopp. Eller hør på prudent

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...