Gå til innhold

SopClan rekrutterer til Bad Company 2 [PC]

Anbefalte innlegg

Hei!

Som dere kanskje vet, har vi en annen rekrutterings tråd på dette forumet.

I den tråden rekrutterer vi til CS:S, BF2 og CoD4.

Men, ettersom det kommer to nye Battlefield spill (BF1943 og Bad Company 2), følte vi at det var på tide å utvide, og de fleste ville nok ikke brydd seg om å lese den andre tråden på nytt, om jeg bare hadde oppdatert den. Derfor lagde jeg en ny.

Les denne tråden først, ettersom dette er vår skikkelige rekrutterings post, og du finner all informasjon om klanen her.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1027787

Så, la oss komme i gang!

Vi vet ikke så mye om dette spillet enda, men her er alt vi vet:

DICE annonserte at Battlefield Bad Company skulle komme ut 5. Februar 2009.

Plattformene er Xbox 360, PS3 og PC!

Bad Company 2 er oppfølgeren til det første spillet, så det vil nok bli mye det samme, men DICE har lovet at dette blir bedre.

Og dette er nok rett, siden det kommer på PC, som er der Battlefield hører hjemme.

Denne gangen har DICE fokusert mye mer på den historiske delen av spillet enn de har gjort før. DICE har også sagt at du aldri har sett bedre "vehicular combat ever".

Som i det originale spillet, bruker Bad Company 2 Frostbite motoren, som betyr fantastisk fysikk, og fantastisk grafikk. Og etter hva jeg forstår, er det denne gangen mulig å knuse det aller meste. Ihvertfall mye mer enn i en'eren :w00t:

Du kan spille både online og offline.

Som sagt er det nok ganske likt det første spillet, men det er mer av alt. Mer ødeleggelse, flere kjøretøy og mer samspill.

Det fins nok alt fra motorsykler til fly, men hittil har vi bare fått se en tanks og et helikopter.

Utgivelsesdatoen er rundt første kvartal 2010.

Og her er det eneste Screenshot'et hittil, veldig høy oppløsning på dette. Screenshot

Og som sagt, vi kommer til å spille dette på PC.

Vi håper ikke vi er de eneste som gleder oss til dette. Jeg gleder meg ekstremt, og kan nesten ikke vente.

Vi rekrutterer altså folk som er interessert i å være med i en aktiv Bad Company 2 klan.

Hvis du har lyst å finne ut mer om oss, eller har lyst å bli med i klanen vår, besøk http://sopcloud.com/sopclan/news.php

Takk!

JBKnutsen - Leder av SopClan Gaming.

Endret av JBKnutsen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Om jeg kjøper det til PC vil jeg gjerne være med, jeg er veldig fornøyd med Bad Company til PS3, så vi får se ;)

(Jeg lurer også på om PC'n min vil klare å kjøre det :blush: , men det kan jo hende jeg foretar noen oppgraderinger før den tid.)

Vil dere i SopClan ha en Battlefield 1943 også?

Jeg har hørt at BFBC2 skal komme rundt slutten av september ;) Håper det :grin:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Jeg er veldig interessert! Kan spille litt hver dag, og har erfaring med pcw og turneringer fra CSS. For øyeblikket er jeg en snasen liten sniper, men er god med resten av de andre klassene. Ranken er ikke så høy enda, men det har ingenting å si :p

Add meg på steam: pPoPCorNn

Add meg ingame BC2: Snasent

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...